Hallo,
ik lees dit forum met enige regelmaat. En ik wist dat de meesten naar Australie/NZ of Canada wilden gaan.
Punt is echter dat deze landen mij totaal niet aanspreken.
Nu ben ik een fervent liefhebber/bewonderaar van zuid-amerika (spreek vrij goed spaans) en wil ook daarheen emigreren. Ik ben al heel vaak die kant uit geweest en heb verschillende landen bezocht en ken de cultuur (en taal) vrij goed….
Het klimaat bevalt me (alhoe wel er ook grote regionale verschillen zijn..),de leefstijl en ja…waarom om niet…de vrouwen zijn er erg mooi en hebben (vaak) nog gevoel voor familiebanden en traditionele waarden. Iets dat in west-Europa bijna verworden is tot een soort taboe.
Heb wat zelf centjes achter de hand…dus zo echt op low-budget hoeft het niet.
Zelf ben ik 39,gescheiden geen kids en heb (nog) geen vaste partner.
Ben werkzaam in de IT sector.
Persoonlijk dacht ik aan Panama/Costa Rica, Guetemala, Dom. Republiek (alhoewel dit land snel aan aantrekkingskracht verliest vanwege de vele problemen recentelijk),Peru of Paraguay. Of toch Brasilie??? Zal dan wel mijn Portugees moeten bijschaven…:-(
Persoonlijk zie ik me zelf niet zitten ergens op een of andere afgelegen finca….maar echter ook weer niet in een miljoenenstad 3 hoog 5 achter in een flatje:-(
Wie heeft concrete info voor mij en/of mogelijkheden. Wie heeft de stap daarheen reeds gezet???
Graag alleen serieuse reacties. Ja en kom aub ook niet met “dan had je google moeten gebruiken” want dat vind ik zo'n goedkope…..! Ik bedoel waar is deze site dan voor?
bijvoorbaat dank.
Latino Hans.