Joke bedankt voor je antwoord ik zit nog niet zo lang op de site van Norsk.
Maar misschien weet jij of ze veel bakkers zoeken in Noorwegen.
Groetjes
Kaos, sterker nog, onze kinderen zijn zeer flexibel met het leren van taal…in de VS spreekt Dora the explorer engels/spaans, in NL nederlands/engels, en ze leren ook snel dingen bij op school.
Ik zie onze kinderen - met vallen en opstaan- opgroeien tot wereldburgers, ze worden er beslist niet minder van!
Daar waar anderen dure manoevres moeten uithalen om hun kind een jaartje naar het buitenland te sturen doen wij het op kosten van de zaak…ook een mogenlijkheid nietwaar?
Ook hierin ga ik mee.Theo moet het helemaal zelf weten hoor maar ik snap sowieso niet wat hij dan op dit forum doet…emigranten bekeren???
De een is blij in nederland, de ander niet…negatieve redenen om nederland te verlaten zijn sowieso niet goed…waar je je ook ter wereld gaat vestigen, je blijft het visite kaartje van waar je vandaan komt.
Enneh, theo, met een beetje mazzel krijgt die duitse geleerde die afgelopen week in de volkskrant stond gelijk en islamiseert europa in no time…komen we je wel eens opzoeken om te kijken of het bevalt…het dragen van een hemdjurk en een lange baard :-D :-D :-D
Dag Theo,
Wat ben ik blij voor jullie dat jullie er NU zijn achter gekomen dat Nederland het juiste land voor jullie is! Zo'n tijdje snuffelen aan ander landen heeft voor jullie zijn vruchten af geworpen. Men zegt wel eens dat het gras groener is aan de andere kant…soms is dat ook echt zo maar voor mensen zoals jullie is je eigen (golf) gazonnetje onvervangbaar.
Ik snap niet dat enkelen je posting als opruierij ervaren. Jij verteld gewoon wat je (lees jullie) beslissing is, daar is niets verkeerds aan. Als jij het belangrijk vindt dat je kinderen (en jullie) niet uit je vertrouwde omgeving weggaan omdat je dan een goed gevoel geeft dan is dat toch jullie beslissing. Beter nu erachter komen dan wel doorzetten met twijfel en spijt hebben.
Geniet van jullie leven hier. Zoals eerder gezegd: vakantie is ook leuk maar voor jullie was het thuiskomen in Nederland het ultieme geluk.
Groetjes
Ursula Visser
“Ik snap niet dat enkelen je posting als opruierij ervaren. Jij verteld gewoon wat je (lees jullie) beslissing is, daar is niets verkeerds aan.”
Nou Ursula, als je dat niet snapt moet je eens een bericht op het veehouderij prikbord zetten met de mededeling dat je vegetarisch bent en niet van vlees houdt dus. Of op het Amerika prikbord dat je niet van Amerikanen houdt.
Dat is ook opruierij in mijn ogen, net als dit onzinnige bericht van die meneer Theo met zijn golfballen en hockeyclub.
Het slaat toch nergens op om op een emigratieprikbord te vermelden dat je niet gaat emigreren? Er zijn miljoenen mensen in Nederland die niet gaan emigreren, nou, mooi, maar is dat iets wat dus iedereen die niet gaat emigreren op dit pb moet zetten? En dan zoooooo duidelijk ten toon te spreiden wat je allemaal wel hebt in Nederland, en je kindjes? Bah, dat noem ik dus wel opruierij.
Het voegt niets aan waarde toe op een prikbord als deze, daarom zien sommigen onder de lezers dit als opruierij of kouwe kak, snappie?
Maar goed, je zult het wel weer anders zien dus. Jammer dan voor je, en voor meneer Theo
Dag Willem,
Waarom zouden hier alleen maar positieve ervaringen mogen staan met betrekking tot emigratie?
Er zijn genoeg mensen die terug komen op hun beslissing, mogen zij dat niet mededelen?
Waarom vindt je het jammer dat ik het anders zie?
Ik denk dat wij beiden het eerste bericht van Theo anders opvatten. Ik zou niet weten waarom je op een emigratieprikbord niet mag zetten dat je niet gaat emigreren. (na het wel overwogen te hebben…)
Theo heeft toch een reden ervoor gegeven. Er zouden juist meer mensen moeten reageren die ook de beslissing hebben genomen om juist niet te gaan.
Wat is er mis met te vertellen wat je hier in Nederland allemaal hebt? Dat is een van de redenen geweest voor Theo en zijn familie om hier te blijven, omdat hij verwachtte dit niet in een ander land te vinden.
Waarom vind jij dat het niets toevoegd?
Groetjes Ursula
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?