Emigreren naar Tunesie

  • bsiaa

    voor tunesie heb je geen visa nodig en de huur is daar vele stukken goedkoper dan hier en je hebt daar bijna altijd mooi weer.ik vind het een hele goede keuse veel succes

  • bsisa

    tunesie is een mooi land met vriendelijke mensen en schone zee en lekker eten en u kunt ook uw auto meenemen en daarvoor heb je een speciaale regeling. de papieren kosten bijna nieks je kan de auto daar niet verkopen.

  • auke

    ik wil ook naar tunesie emigreren B)

  • Erik

    bsiaa Schreef:

    ——————————————————-

    > voor tunesie heb je geen visa nodig en de huur is

    > daar vele stukken goedkoper dan hier en je hebt

    > daar bijna altijd mooi weer.ik vind het een hele

    > goede keuse veel succes

    En hoe zit het met de religie mbt aanpassen en dergelijke,lijkt me erg belangrijk om te weten voor mensen die bijvoorbeeld niet gelovig of christelijk zijn e.d.

    Men zou van een koude kermis kunnen thuiskomen als je je hier niet goed genoeg op voorbereid, Tunesie is een prachtig land met een uiterst gastvrije bevolking, maar wel een cultuur van 180 graden de andere kant op.Dit is uiteraard NIET negatief bedoeld,maar zo zit het wel…….dus iets om goed mee te nemen.

  • auke

    ik werk heel veel met

    moslim mensen. en weet gelukkig vrij veel van moslim cultuur af. natuurlijk niet alles. (ben ook nog maar 22).

    ik ben heel veel navraag aan het doen aan de mensen die in tunesie wonen (arabieren) over hoe het zit met of vrouwen mogen werken, hoe het is als je met een tunesische man trouwt.

    hoe de kinderen opgevoed worden. hoe het leven daar is en dat soort dingen.

    het liefste zou ik de mensen daar willen helpen omdat ik weet dat de zorg daar voor de eigen bevolking slecht is. en jongeren gewoon niks over soa's weten (sommige hebben weleens van aids/hiv gehoord maar kunnen het niet uit leggen. andere hebben er nog nooit van gehoord, laat staan van de andere soa's.

    ik ga arabisch leren, zodat ik ze toch wat beter kan helpen en makkelijker in hun land kan functioneren en tenminste gesprekken aan kan gaan.

  • Erik

    ..

  • Marc Haagen

    Kijk ook eens op volgende link : www.emigrerennaartunesie.com. Succes !