record emigranten

• Richard

Alleen jammer dat emigratie in Europa zo niet werkt.. Ze proberen het wel met zo een malle test, waar ik zelfs niet voor slaag (of misschien ben ik geen Nederlander??-:

Enfin, Nederland is vol, duur, gestresst, vol en anti-sociaal.. Of misschien korter gezegd..van God los..

Goh, in veel dingen heb je gelijk. Maar je moet vergeten, dan er de hersens erg flexibel zijn. Dus je went ook aan bovenstaande ellende. Als de ontwikkeling maar geleidelijk is..

Ik ben iig weg. Ik voldoe precies aan die statistieken. Ben en blijf een Nederlander, maar zo Nederlands is Nederland niet meer…Jammer!!

• Richard

Ja ik ken ze ook niet.. Misschien toch iets kneuterigs Nederlands, want dat is hier in Italie toch echt wat anders…Typisch en groot probleem in Nederland. Armen en ongeschoolde mensen kunnen rijk worden door maar hard te werken en dan.. dan vergeten ze je verjaardag, kunnen alleen nog maar over Audi Q7 praten en werken ze 70 uur in de week, maar willen wel een tweede kind, snauwen iemand af die de weg vraagt, omdat ze gestresst zijn… En zo prententieus… Of moet ik nog even doorgaan… Blij dat ik weg ben en ik kom nooit meer terug, hoe erg ik het ook voor mijn lieve ouders vindt.. Inderdaad vrienden kun je uitzoeken en familie niet… Ik durf te wedden dat het record aantal emigranten de komende jaren doorgaat, ook in econ. goede tijden..Let maar op..

Dat betekent voor jou Goh, dat je dan misschien wel meer ruimte hebt, maar wel overblijft met aso"s en kanslozen.

• loes

yip het bevalt ons super hier, VRIJHEID is het magic woord. we zitten op het noordereiland.

• Joke.

Hij zal overblijven met de nationalisten.

Dat zal een eigenschap zijn die wij (emigranten) niet bezitten.

Alhoewel een hoop nederlanders in het buitenland opeens molentjes in hun tuin zetten en “geef mij maar Amsterdam” op hun cd-speler hebben liggen. :)

En daarnaast zal hij overblijven met veel vernederlandse buitenlanders.

Zoals ik een vernoorse nederlandse ben……een beetje. :D

Maar misschien zijn er over 20 jaar alleen nog maar wereldburgers.

En verhuizen we net zo makkelijk van land tot land, als dat we nu de trein of het vliegtuig pakken.

Jij en ik voelen ons toch ookal overal snel thuis. ;)

Joke.

• Goh

Quote Joke:

"Want dan krijg je de opmerkingen die je hier vaak leest: de negatieve,de verwijtende,de neerbuigende,de je aan je enkels naar beneden willen trekken en je vast willen houdende.

Ieder zijn heug en ieder zijn meug."

:?