Emigreren met jonge kinderen?

• Nancy

Hallo,

wij hebben een zoontje van 3,5 en een tweede onderweg. Hélaas heb ik niet genoeg punten gescoord voor de Academic IELTS en proberen we nu in de pool voor een visum naar Australië te komen. In tussentijd willen we ons eigenlijk gaan oriënteren op andere landen, maar kunnen weinig info vinden op internet! Wie heeft er nog tips voor ons??? Groetjes en tot horens… Nancy, Corné, Lars én….

• Bianca

Hoi Lydia,

Ik heb gemaild naar het door jou opgegeven adres maar mijn mail komt niet aan. Postbus misschien te vol?

Groet,

Bianca

• Bianca

Hangt ervan af naar welke landen je eventueel naar toe zou willen gaan en waarom je wilt emigreren.

Er zijn is een site met landeninfo. Je zou het daar eens kunnen proberen of bij de ambassade van het land van jullie keuze.

Succes.

Groet,

Bianca

• Lydia

Wat gek!

Daar snap ik niets van. Nee, ik ontvang daar gewoon mail, volgens mij? Kun je het nog een keer proberen? Stuur het anders ook naar lydia@diff.nl , daar moet ik het toch echt wel ontvangen lijkt mij…!

Ik hoop snel van je te horen,

Groetjes, Lydia

• Nancy

Je bedoeld de emigratie-site? Onze voorkeur gaat nog steeds uit naar Australië en anders evt. New Zeeland. Begin volgend jaar is er weer een emigratiebeurs in Utrecht, dus misschien moeten we maar efkus geduld hebben en daarop wachten…

September komt er eerst nog een “kleine” bij. Maar ik zou zo graag alvast wat voorwerk willen doen!

• Bianca

Ja, daar heb ik ook “last” van: voorwerk willen doen maar niet zo goed weten hoe te beginnen. De checklist heb ik al (jullie ook?) maar het schijnt erg moeilijk te zijn om naar ervaringen te vragen want je krijgt nauwelijks of geen antwoord en ik zit ook met praktische dingen. Onze meubels worden per container verscheept om vervolgens twee maanden onderweg te zijn. De vraag is dan: wat neem je mee, wat koop je in het land van emigratie en hoe te doen met bijvoorbeeld servies, beddengoed etc, etc….

Groet,

Bianca

• Nancy

Ik wou dat dat wij al met deze “problemen” bezig waren, dan zat er tenminste al schot in! Succes ermee trouwens! Groetjes Nancy

• annette Sluiter

Hallo Nancy,

Bekijk gerust eens onze website:

www.canadaimmigrationjobs.com

In sommige gevallen hebben onze clienten geen taaltest nodig en over het algemeen hoeft men niet de academic IELTS te doen, maar een lager niveau.

Hartelijke groet,

Annette Sluiter

• Janet

Hallo,

Wij (man, vrouw, kind en 2e op komst) hebben het steeds vaker over emigreren en dan gaat de voorkeur naar Canada. We zijn heel voorzichtig aan het orienteren. We weten eigenlijk niet goed hoe en waar te beginnen, dus info en tips zijn welkom!

Groetjes

Janet

• Frank

Beste Lydia,

Wij Susan, Frank en 2 kinderen; Senna en Nick willen gaan emigreren naar Nieuw Zeeland. Misschien zijn we dus wel interessant voor jou.

Frank Coenen