Zoek een bedrijf

• Oscar

Heb 't even na gegaan maar het is erg veel geld voor een pand waar nogal vreselijk veel aan moet worden gedaan. Ik sla deze ronde over en zoek verder naar iets anders.

• Oscar

Hoi,

Bedankt, maar heb er geen websites bij oid? Kan ik vast zelf in de bestanden zoeken ed.

Groet. Oscar

• Ruud

Ik heb het wat ingewikkeld gemaakt Oscar.

Ga naar mijn post van 20.00 uur en dan naar “links en boeken”.

Daar kan je rechtstreeks naar die makelaars.

Succes!

• Oscar

Ik zag het een beetje te laat. Sorry. Ik zag het net al. Bedankt trouwens.

Inmiddels ben ik al wart verder met zoeken. Ik zoek echt een B7B in een rustig gedeelte van Spanje/Portugal of Frankrijk. In Frankrijk zie ik dat de toeloop van NL naar dit land de huizenprijzen fenomenaal heeft doen stijgen. Bedrijven kan ik nergens vinden. Spanje heeft mijn tweede voorkeur. Kent iemand daar een makelaar die echt een makelaar is. Ik krijg veel reacties van malafide makelaars. Mensen zonder diploma of kennis van onroerend goed die me een zomerhuis aan de Costa's proberen te slijten. Maar daar wil ik dus helemaal niet heen. Ik zoek echt een kleine B&B gericht op publiek dat de rust zoekt. Spanje, Frankrijk of Portugal.

Ik ben klusgek en kan zelf best een pandje renoveren.

• Hans

Ik heb je een mailtje gestuurd met een aanbod om eens bij collega's te informeren in die landen. Hoe weet je trouwens dat iemand een malafide makelaar is zonder kennis van onroerend goed, schrijven ze dat er meteen bij? Of bedoel je dat het gewoon particulieren zijn die je iets aanbieden, is op zich niets mis mee.

• Ruud

Succes Oscar. Staat best wel veel “home and income” tussen hoor. Van heel weinig tot hele mooie kastelen;)

• Oscar

Nee, hoor, dat zetten ze er niet bij, helaas maar iemand die geen enkele opleiding heeft gehad in het verkopen of keuren van een woning oid mag zich dan in Spanje een makelaar noemen maar uiteindelijk weet hij niet wat hij verkoopt. Tja en dat is een mening natuurlijk maar ik wil van een makelaar toch wel wat meer weten dan alleen een mooie website (soms ook niet eens) en een vriendelijke glimlach. Gaat toch een hoop geld. Ik bedoelde overigens niet u hoor. Ik doelde op een aantal reacties die ik kreeg naar aanleiding van een bericht op het Spanjeforum waar ik op had gereageerd. Kort daarop kon ik mij verheugen in wat dubieuze mails.

Uw mail heb ik helaas niet op beantwoorden omdat deze in de ongewenste mail terecht was gekomen en na een dag gewist was. Mocht u in de gelegenheid zijn, mailt u mij dan nog eens zodat ik uw mailadres heb.

Bedankt.