Emigreren naar Frans Guyana

  • Orlando

    Kan iemand mij vertellen wat de mogelijkheden daar zijn wat betreft sociale voorzieningen ?

  • Hilda

    Beste geeta,

    Aller eerste wil ik mij voorstellen.Ik ben hilda geboren in suriname en woonachtig in nederland.

    Momenteel ben ik arbeidongeschikt en kan nooit meer herstel worden van de chronische ziekten en longaandoening.

    In de winter ben ik erg ziek , zelf bed lederig en in de zomer knap ik op.

    Ik heb besloten om te emmigreren in het tropische land, in suriname is de voorzieningen van medische slecht daarom heb ik gekozen voor een europeense land (frans guyana].

    Last ben ik in frans guyana geweest bij een kennis (boslandnergers) maar omdat deze mensen niet zover ontwikkelt zijn kunnen niet zoveel informaties geven.Bovendien praten ze geen frans of nederlands.

    Graag zou ik u mobiel nummer willen hebben om persoonlijk met jouw te contacten.

    Met vriendelijke groeten van hilda

  • roosje

    beste Geeta,

    Ik weet niet hoe jij er intussen voor staat , of als j al aan de franse kant woont.

    Maar ik zou graag met jou in contact komen. Ik wil namelijk ook terug naar de tropen maar kies voor Fransguyana.

    Alleen probeer ik al een hele tijsd info te verzamelen, maar het lukt niet.

    Daarom zou ik graag met jou in contact komen voor tips en misschien advies.

    hopelijk lees je mijn er en zou j jou telf nr kunnen geven, of mailen kan ook.

    grtjs.

  • Shairali

    Hallo  Beste mensen.

    Wij wonen en werken in France Guyane

    tevens beschikken wij over alle informatie en begeleiding voor u

    die u nodig heeft van a tot z

    Info. Email. roy_oemar@houtmail.com

    Telf. 06 84901745 de Heer. Roy of Richenel

  • Shairali

    Shairali

    Hallo  Beste mensen.

    Wij wonen en werken in France Guyane

    tevens beschikken wij over alle informatie en begeleiding voor u

    die u nodig heeft van a tot z

    Info. Email. roy_oemar@hotmail.com

    Telf. 06 84901745 de Heer. Roy of Richenel

     

  • Shairali

    Anonymous

    Kan iemand mij meer vertellen over emigreren naar Frans Guyana, gelden daar dezelfde regels voor als voor Frankrijk zelf.

  • Shairali

    HALLO WIJ WONEN EN WERKEN IN FRANCE GUYANA

    Wij beschikken over alle informatie

    Van a tot z   Info.

    Email. roy_oemar@hotmail.com

    Telf. 06 84901745  Ned.

    Telf. 00594 694 316775 Frace guyana

    Telf. 00597 8865067 Sur.

    De Heren. Roy en Richenel

  • Shairali

    Voor emigratie .info  Email roy-oemar@outlook.com telf.00594694316775  mogelijkheden voor gepensioneerde personen in landbouw aub

  • Sunil

    Beste mensen hoe kan ik mij inschrijving in Frans Guyana hebben jullie daar iemand voor mij 06440 12151 aub Franse taal ken ik nog niet zo daarom..

  • Sunil

    Bestemensen kan íemand mij helpenmet inschrijven in Frans Guyana en een kamerof huisje mvg sunil 0644012151.