Stitch Schreef:
——————————————————-
> Hoe zou het vergaan zijn met al deze mensen met
> grote plannen, laat iets van u weten, wij zijn
> benieuwd naar uw ervaringen.
ik heb hele slechte ervaringen met emigreren ik ben naar meerdere landen verhuist en als je dan ziet hoe onder ontwikkeld en minder respectvol ze zijn naar mensen die anders zijn was er maar een conclusie weer terug naar het veilige nederland.
Wie emigreert komt echt met een koude kermis thuis dat kan ik je verzekeren.
Ik voelde ook schaamte naar mijn vaderland om als goedwillend mijn eigen land in de steek te laten.
Hier in Nederland is het enige land waar ik mij echt thuis voel en waar ik gelukkig ben.
Wat heb ik zeeën van heimwee gehad. Ik ga nooit meer de grens over want Nederland is groot zat.
Zeker als ik de top verhalen lees van Nederland liefhebber.
Dat is een met een missie voor het vaderland en daar moeten wij goed naar luisteren en trots op zijn voordat je gaat emigreren want Nederland is zo gek land niet en zeker zoals Nederland liefhebber zegt de goedwillende moeten hier blijven dan word Nederland een top land En dan word over decennia de geest van Nederland de geest van Europa en ver daar buiten.
ik bied mijn excuus aan het land Nederland voor het feit dat ik voor de emigratie zo heb zitten schelden en mopperen over mijn eigen land. Als er ergens ter mopperen en te schelden en vloeken valt is het over de vele landen waar ik geweest ben en niet over Nederland. Om nog maar te zwijgen hoeveel Nederlanders er aan tropisch ziektes zijn overleden. De vraag is of emigratie geen bedreiging is voor de volks gezondheid als je naar een land gaat waar mensen het niveau van de apen nog niet bereikt hebben.
Als je vanuit Marokko een hond mee neem dan is men o zo overtrokken met ziekte fobie terwijl de mensen de meest verspreide de soort is op deze aardkloot. Ik adviseer nederland liefhebber die een ongekende liefde heeft voor honden. Kijk uit in andere landen behandelen ze honden als ongedierte. Nederland is de hond vriendelijkste land van Europa.
emigreren nee nooit meer.
een gewaarschuwd mens telt voor 2 , want ik gun jullie niet die ellende en rotzooi dat over de grens plaatsvind,.
Nederland is mijn veilige thuis land.
groetjes uit Nederland