Hallo, even een reaktie op uw bericht
U wilt weg uit Nederland maar wilt u ook vér weg ? Bent u er zich van bewust dat de mogelijkheden ook dichterbij liggen, bijv. in Duitsland ? Als u persé naar het mooi weer wilt dan is dat geen keus natuurlijk maar u moet niet vergeten dat ook Spanje problemen kent met terrorisme, illegale buitenlanders (ligt dicht bij Afrika), ETA, etc. Daarbij vergeleken is Nederland nog een redelijk veilige haven.
Wij (mijn vrouw en ik) zijn jong gestopt met werken, ik ben ex-beroepsmilitair. Wij hebben toen vrij snel besloten om niet in Nederland te blijven en daarvoor waren meerdere redenen: de verharding en het doorgeschoten gedoogbeleid in Nederland én het feit dat je in Nederland bijna miljonair (in guldens dan…) moet zijn om een mooi vrijstaand huis te kopen.
Wij wilden echter niet TE ver weg omdat wij 3 kinderen, die allemaal op zichzelf wonen, achterlieten in Nederland.
Wij wonen nu in noord-west Duitsland, in de grensstreek bij de provincie Groningen, op het platteland. Wj hebben een huis gekocht met 2,5ha land erbij voor de prijs van een rijtjeshuis in Nederland…
Dus als u weg wilt uit Nederland, maar niet té ver weg van familie dan zijn er ook andere, vaak niet zo voor de hand liggende, mogelijkheden.
kijkt u ook eens op www.droomhuisduitsland.com !
Mijn reaktie is niet commcercieel bedoeld !
met vriendelijke groet,
Vic Janssen
Westoverledingen
Duitsland