emigreren, maar waarheen?

  • Grafit

    Hallo allemaal,

    Ik hoop dat jullie mij en mijn vriendin een beetje kunnen helpen. We weten allebei al vanaf een hele jonge leeftijd dat we weg willen uit Nederland, en dit gevoel is met de jaren niet verminderd. We zijn het er dus over eens dat we willen emigreren, maar het ‘perfecte’ land voor ons kunnen we maar niet vinden.

    Ik houd van warm weer, niet van regen, wel van mooie stranden en een mooie omgeving. Ik ben bereid alle talen te leren, zo lang het maar geen Frans is. Ik wil een land met een goede economie en een goed onderwijssysteem, en een veilig land, waar ik mijn toekosmstige kinderen veilig kan opvoeden, en waar ze kunnen genieten van een goede jeugd. Verder houden we van mooie huizen in een moderne stijl.

    Mijn vriendin houd ook van lekker weer, maar het hoeft niet altijd heel warm te zijn. Ze is ook bereid om talen te leren, alleen heeft een hekel aan Spaans en Duits. Ze is dol op de Engelse taal en spreekt dit dan ook het liefst de rest van haar leven dagelijks. Zij denk snel aan Noorwegen.

    Beide vinden we een goede baan belangrijk

    Kordon, we zoeken een land:

    - Met een goede economie

    - Met goed onderwijs

    - Met hele jaar door lekker redelijk lekker weer

    - Waar we kunnen genieten van een mooie omgeving

    - Waar we een knappe baan kunnen vinden

    - Het liefste een mooi huis in moderne stijl

    - Waar Nederlands, Engels of een andere taal wordt gesproken

    - Waarbij het niet noodzakelijk is om heel goed te zijn in Spaans of Duits om een goede baan te kunnen vinden

    - Landen met Frans als voertaal willen we niet aan beginnen

    Wie kan me helpen?

    Groeten

  • Jurgen

    Malta

  • leo99

    Wat dacht je van Oost Europa , prachtige landen en veel mogelijkheden.