Aan alle toekomstige emigranten,

Wie wil graag een gratis exemplaar van VertrekNL ontvangen en mij daarnaast helpen met mijn afstudeeropdracht?

Momenteel ben ik bezig met een onderzoek voor VertrekNL, het tijdschrift over wonen, werken en leven in het buitenland. Ik ben vierdejaars student Media, Informatie en Communicatie aan de HvA en dit onderzoek is mijn afstudeerscriptie. VertrekNL bestaat nog niet zo lang en heeft ook nog niet zoveel abonnees. Met mijn onderzoek probeer ik erachter te komen wat de doelgroep van het blad vindt en wat er verbeterd kan worden. U krijgt een exemplaar opgestuurd, kunt het in uw eigen tijd lezen en doorbladeren en dan neem ik contact met u op voor het interview. Dit zijn paar vragen over uzelf en uw emigratieplannen, maar verder vooral over wat u van VertrekNL vindt. Het neemt ongeveer 15 minuten van uw tijd. Het interview kan face-to-face (ik woon in Amsterdam maar ik kan bij u langskomen) of telefonisch plaatsvinden, wat u uitkomt. Het exemplaar van VertrekNL mag u natuurlijk houden.

Bedankt voor lezen van mijn oproep en ik hoop op een paar enthousiaste reacties.

Tessa Voncken