ik heet gerrit hellegers (19-02-1957) geboren te amsterdam ….ik zit in een rolstoel al (23 jaar) door bromfietsongeluk in italy…een niet eens mijn schuld..ik woon nu nog in italy…ik leef alleen.geen vrouw of kinderen.die heben mij na het ongeluk verlaten..ik leef een klein dorpje ….in de bergen.waar geen wegen zijn voor rolstoel ..ik kan geen auto rijden ..ik heb geen familie meer in nederland alle dood…ik heb hier in italy geen hulp..of vrienden….ook van de gemeente waar ik woon .is er bijna geen hulp… ik heb en pensoen van 270 euro per maand…betaal elke maand voor huur een licht.. een maal per week krijg ik een zakje met eten van de kerk..niet deze maar zeker die volgende maand. verlaat italy een ga teruug naar nederland ….ik heb nog steeds mijn nederlandse paspoort ……ik doe alles zelf thuis….eten .wassen ezovoort….mijn vraag is…. waar moet mij melden als ik in nederland ben…want teruug naar italy kan ik dan niet meer… omdat ik dan geen woning meer heb…al jaren zoek ik een oplossing….kan u mij verderhelpen…mijn tel 3458279927…dank u voor uwaandacht