Emigreren naar Spanje

  • Martin3

    Hallo mensen,

    Mijn naam is Martin en mijn vriendin heet Annie, we zijn beiden 59 jaar. We willen graag emigreren naar Spanje en we zijn daar nu ongeveer 5 jaar mee bezig om allerlei informatie binnen te krijgen. We hebben de mogelijkheid gehad om elk jaar een keer of 3 naar Spanje te gaan voor een korte tijd. Helaas door de recessie wil de verkoop van ons huis niet zo best lukken, maar toch willen we graag een tijdje in Spanje wonen. Kunnen we meteen zien of het inderdaad is wat we zoeken.

    Nu zouden we graag op een huis of iets dergelijks willen passen waar we dan de nodige “klusjes” binnen en buiten het huis kunnen onderhouden.

    Dit kan voor een aantal maanden zijn. Mochten er mensen zijn die de villa of finca of cortijo niet lang onbewoond willen achterlaten, dan kunnen we misschien na een kennismaking gesprek tot een overeenkomst kunnen komen.

    Bent u geinteresseerd, neem dan contact met ons op…..

    Groet van Martin en Annie.

  • perry

    Hallo Martin,

    Als bovenstaande post nog relevant is, kan ik wel iets vor je betekenen. Ik heb een fraaie finca met zwembad zo'n 4 km van de zee bij El Campello. Mail of bel me even (0621211333)

    Groet

    Perry