u heeft geen auto . anders is 2 keer er heen en weer rijden een optie en goedkoper dan een internationaal verhuis bedrijf er op te zetten
De afstand valt best mee , want Ierland staat bovenaan op de list als volgende vakantie land. Naar Groot Brittannië varen en dan dat land door rijden en dan op de boot naar Ierland dus Ierland en GB zijn de volgende vakantie landen.
Het beleid naar honden is voor EU burgers versoepeld . alleen een extra inenting boven de bestaand inentingen die verplicht zijn in andere landen.
Verder velen malen gefeliciteerd met uw nieuwe baan.
Het is een mooi land zoals ik het nu weet tot nu toe via website en boeken.
Van gent en loos of zo die internationaal dingen verzend kan tot 25 kg dacht ik.
Dus even kijken wat goedkoper is. 2 keer rijden iemand voor je laten rijden en het risico om bepaalde producten via een postorder bedrijf te verzenden .
Als ik op dit moment was gegaan en zou nog ruimte hebben wil ik best iets mee nemen en daar afzetten. Een keer gratis douche daar in Ierland in ruil daar voor is voldoende. U kunt ook het hier bij iemand opslaan en wachten tot ik die kant uit ga.
Wel word even dan de platen los gehaald voor controle ivm met mensen die op die manier zonder dat je het weet met verboden rotzooi ergens naar toe laat gaan en ik moet bewijzen dat ik het niet wist. Want dat zeggen de echte schuldigen ook. Ik ken iemand met ene speur hond die voor vertrek de zaak controleert .
Ik zeg niet dat u het doet. Maar er zijn helaas menige mensen voor hun vriendelijkheid gepakt .
Ja sorry het klinkt onbetrouwbaar maar het is niet zo bedoelt . Het is om uit te sluiten.
Met vriendelijke groet,