Ik zou willen weten of Rutte 1 een doorslaggevende reden is voor vertrek,of vindt u juist van niet misschien ??
Voor mij wel een extra reden om blij te zijn dat ik ben vertrokken. Ik ben chronisch ziek en heb een WAO-uitkering, dat ongeveer op bijstandsniveau ligt. Daarvan was al bijna niet meer rond te komen. Gelukkig had ik in betere tijden een huisje gekocht in Hongarije en daar woon ik nu en ben daar heel erg blij om. Want als de plannen van dit kabinet doorgaan: huren omhoog, huurtoeslag en zorgtoeslag omlaag, eigen risico + premie ziektekostenverzekering omhoog, zou ik echt niet meer weten hoe ik rond moet komen in Nederland. Dan zou voor mij ook de voedselbank dreigen. Gelukkig ben ik net op tijd weg.
Bruin-1 versterkt wel het gevoel van we moeten zo snel mogelijk weg hier.
Ik schaam me rot dat er 1,5 Miljoen Nederlanders zijn die op een fascistische partij hebben gestemd
Ik ben absoluut niet bang voor de islam en moslims. Wat mij wel bang maakt is wilders met zijn aanhang.
Het verbaasd mij een hoop mensen niet in zien dat de kans groot is dat het tydperk van zo'n 70 jaar geleden weer afspeeld.
Nee Stich, dat gaat de blonde satan niet op eigen kracht oplossen. Hij zet het werk voort van, bijvoorbeeld, ene Bolkestein en Fortuyn waarbij hij jammer genoeg verbaal een stuk minder is. Zijn voorstellen zullen gedragen moeten worden door de samenleving (democratie noemen ze dat; althans wat er nog van over is). Een steeds groter wordende groep maakt zich ernstig zorgen over de multiculti en dan met name over een groep wiens gedachtegoed zo fundamenteel afwijkt van de onze dat integratie eigenlijk niet mogelijk is. In geheel Europa zie je dezelfde ontwikkelingen; vroeger in de kiem gesmoord door de woordjes racist en xenofoob. Ook zie je in Europa vrijwel overal dezelfde problemen met een bepaalde groep nieuwkomers. Het gehele immigratiebeleid van Europa is m.i. fundamenteel fout, vergelijk het eens met de traditionele emigratie landen zoals Canada, Australië en NZ; de eisen welke daar gesteld worden aan de nieuwkomer worden hier bijna als racistisch gezien. Las zojuist dat ook Canada zich zorgen maakt over de integratie van moslim en of de wetgeving in deze niet aangepast moest worden om verdere problemen te voorkomen; dat heeft niets met racistisch te maken maar louter met reëel zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?