emigraten hebben geen verantwoordelijkheids gevoel voorhet vaderland

• constant

emigraten hebben geen verantwoordelijkheids gevoel voor het vaderland

• Dennis

Moeten we lekker zelf weten, ga lekker met de hond wandelen!

• Dennis

Ik kom op mijn 65e nog wel even terug om lekker de AOW te incasseren die ik heb opgebouwd in de tijd dat ik in NL woonde. Lekker, van jouw belastingcenten!

• NL liefhebber

van wat jezelf heb opgebouwd heb je uiteraad het volste recht om te claimen.

De niet duitse oud SS ers claimen ook na hun 65e jaar een pensioen van de duitse overheid . Belachelijk natuurlijk, want de ter werkgestelde krijgen niks en die zijn de eerste die daar echt op hebben en het liefste alsnog uitbetaling van de gewerkte uren en aangepast aan de inflatie van de laatste 70 jaar.

Dit doet de duitse regering geen goed, die vandaag de dag juist het hardste de strijd tegen het fascisme en ook communisme voert.

• Erik

constant Schreef:

——————————————————-

> emigraten hebben geen verantwoordelijkheids gevoel

> voor het vaderland

• ha-ns

Klopt wel

Ik wil Nederland behouden met zijn mooie natuur en daar zet ik mij voor in.

Geen geblondeerde fascist of moslim die mij het land uit jaagt.

Laat Wilders maar als knecht gaan emigreren naar Israel

Misschien zie ik hem in mei 2012 in Eilat . Dan ga ik daar 10 dagen heen en voor het eerst een vliegtuig in. Veel vogels op trek en ter plaatse

Dat is sinds oktober 2010 ben gaan internationaliseren is prima maar mijn woonland is het rijk der Nederlanden en daar buiten is voor vakantie of tijdelijk een werk klusje .

Voor het eerst in danmark en la France en polkwa /polen geweest.

Met vriendelijke groet,

• ha-ns

..

• ha-ns

Zeg achterlijke mongool , leer jij eens lezen dan zie je stan dat de topic niet door mij is geopend.

Ik was heel even online en ga zo een avond ronde lopen.

Als je niks kan zeggen uit de grote waffen SSmoel van je dan begin je wel weer over taalfouten te zeiken.