Promoot je land/gebied

• Jan

Woon je in het buitenland en heb je mooie bezienswaardigheden/attracties/natuurgebieden/etc in de buurt? Meld ze aan op www.triplijst.nl. Een nieuwe website waar we met een aantal mensen proberen een hele uitgebreide lijst met tips voor vakantiegangers te maken.

Je kunt ook je eigen hotel/pensioen promoten als je dat hebt.

Ook als je andere mooie/leuke locaties weet, meld ze aan!!

• Nederlanbd liefhebber

Ik promoot alleen mijn eigen land daar is genoeg te beleven en om de ondergang van Nederland te voorkomen blijf ik hier wonen en loop niet als een laffe rat de grens over. ( opmerking is niet op de man bedoelt.)

Als je bij de functie : zoeken : al mijn post onder Nederland liefhebber na leest dan weet je waarom ik voor Nederland kiest. Ook heb ik daar aangegeven dat ik de keuze vrijheid van ieder respecteer als men wil emigreren.

Met vriendelijke groeten Hans

• Loek

Tjonge jonge, wat klink je verbitterd. Misschien moet je een tijdje in het buitenland gaan wonen? ;)

• Adria

Ik denk dat je op het verkeerde forum zit. Je moet bij het anti-emigratieforum zijn.

• Nederland liefhebber ( hans )

Forum gaat over alles wat met emigratie te maken heeft dus ook de meningen van mensen die wel van Nederland houden en vertellen waarom mag hier komen.

Bovendien maakt stitch wel uit wat hier wel en niet gezegd mag worden.

met vriendelijke groeten

• Nederland liefhebber ( hans )

Loek Schreef:

——————————————————-

> Tjonge jonge, wat klink je verbitterd. Misschien

> moet je een tijdje in het buitenland gaan wonen?

> ;)

Waar ik ga wonen maak ik zelf wel uit. o ja en als je Nederland niet ziet zitten dan kom je toch ook niet op NL fora.

Dan zou ik ook alleen naar de fora gaan die dat land heeft.

Ik blijf lekker in Nederland

• Fengzi Marco

Dat wij in een een ander land wonen betekend niet dat we niet (meer) van Nederland houden. Het betekend gewoon dat wij het elders leuker en gezelliger vinden en dan ook nog eens met minder stress. Want wat hebben ze in Nederland een haast.

• Erik

Fengzi Marco Schreef:

——————————————————-

Want wat hebben ze in Nederland een haast.

Exactly.

• Fengzi Marco

En wat lees ik net op de site van het AD:“Na een lange en koude winter, vindt men het nu ineens weer te warm”.

Wat wordt er toch weer veel geklaagt in Nederland.

• nederland liefhebber ( hans )

Hallo

nu ben ik het wel met je eens.

Ik geniet van de temperatuur de er gegeven word van koud tot warm.

winters zijn mooi, maar de warmte van de zomer ook. lekker veel zwemmen met de hond.

NL is een klaag cultuur, maar ik kan mijn dingen doen die ik wil, dus heb er ook geen last van .

Met vriendelijke groeten