Startende webwinkel voo Hollandse producten

• Holland Producthouse

Hoi,

Voor mijn nieuwe webwinkel (Holland Producthouse) probeer ik her en der Nederlanders te bereiken die bijv. geemigreerd zijn, maar nog steeds Hollandse producten willen. Het is heel erg moeilijk om dergelijke groepen te bereiken. Uiteraard heb ik al GoogleAds geprobeerd maar dan bereik je iedereen en geen specifieke doelgroep als deze. Ook heb ik EmigreerMagazines geprobeerd, maar of je krijgt geen reactie of ze vinden dat je geen toegevoegde waarde hebt…

Dus zonder gelijk commercieel te gaan doen hier, wil ik graag een medium vinden om mijn doel groep te bereiken.Graag ontvang ik enkele ideeen!

Alvast dank!

Richard Kruk

• Loek

Ik vermoed dat deze markt al zeer verzadigd is. Er zijn al honderden webwinkels waar je nederlandse producten kunt bestellen, en zelfs “echte” winkels waar een redelijk assortiment nederlandse artikelen is te krijgen. Hier in het westen van de USA heb ik in directe omgeving verschillende addressen waar ik drop, hagelslag, indische kruiden, kroketten, beschuit, ontbijtkoek etc kan kopen. En dan zijn er vele tientallen websites die het ook aanbieden en naar mij toe willen sturen. Dus welke toegevoegde waarde zou jou winkel hebben?