( OT ) Het eerste forum dat niet zijn oogjes dicht en snaveltjes toe stopt voor de harde waarheid ( Geheel OT )

• Nederland liefhebber

stippel Schreef:

——————————————————-

Vitamine B6 en

> Magnesium van Solgar, ik zeg het je, jonguh! Goed

> spul!

ga het proberen en heb ze net gekocht bij een drogist in nunspeet het heeft een positief invloed op het psychische kant van het leven en vit B 6 heeft ook positief invloed tegen moeheid. Verder wat rustiger doen. te veel goede dingen willen is ook niet goed. Als ik rustiger aan ga doen is er gewoon geen ontkomen meer aan dat fora het eerste gestaakt gaat worden voorlopig.

Ik zeg niet dat ik nooit meer kom maar sta niet verbaast als ik zo van een op de ander dag nergens meer opduik een lange tijd.

Met vriendelijke groet

• nederland liefhbber is voorlopig anti fora geworden

Ik ben van de Aktie groep tegen internet fora.

een fora is een vernietiging van het menselijk beschaafd denken en daardoor kunnen mensen eerder over gaan tot het voeren van een oorlog.

een 3e wereld oorlog.

Nu moet internet fora nog verboden worden en alleen besloten groeps zouden een vergunning kunnen krijgen voor een fora op het internet waar niet jan en alleman binnen mag komen.

Sinds de komst van internet fora is de maatschappij achteruit gegaan. Dus er is een verband daarmee. Internet fora is een vernietiging van de menselijke beschaving

Ik hou op alle fora op het gehele wereld wijde web een langdurige stilte voor de storm en daarna zal ik een FITNA uitbrengen over internet fora. Dit kan echter nog meer dan 3 jaar duren.

Eerst ga ik voor 3 jaren geheel andere zaken doen die belangrijk zijn voor de natuur en de hond vind dat ook leuk en tot die tijd hoor je niks meer van mij.

Ik haalde net met mijn hackers programma een bestand weg uit mijn eigen pc die aan de andere kant van de kamer staat, want het is niet aan mij maar aan forum beheerders zelf om alle onzin posten te verwijderen en de stekker er uit te trekken

Stop de fora

tot minimaal over 3 jaar.

m.i.v. 20-6 -2010 ben ik voor 3 jaren met andere project zaken bezig.

• Nederland liefhebber ( hans )

ach mensen die het niet eens zijn met mij daar ga ik al niet eens meer mee in discussie.

vroeger leed dat tot fora gevechten en nu negeer ik ieder dioe ook maar iets zergt wat mij niet bevalt.

Negeren die wereld van mensen werkt het beste.

U bent al genoeg schuldig aan de maatschappelijke problemen.

Met vriendelijke groet

• Magda

Nederland liefhebber ( hans ) Schreef:

——————————————————-

>>

> U bent al genoeg schuldig aan de maatschappelijke

> problemen.

>

> Met vriendelijke groet

Fascisten praatjes om de schuld bij mensen te leggen die het niet eens zijn met jou.

Eenzame man met kortgeschoren hoofd en een hond.

Speel met je hond en laat de prikborden met rust.

• Nederland liefhebber ( hans)

Magda Schreef:

——————————————————-

>

>

>

>

> Fascisten praatjes om de schuld bij mensen te

> leggen die het niet eens zijn met jou.

> Eenzame man met kortgeschoren hoofd en een hond.

> Speel met je hond en laat de prikborden met rust.

Narcisten praatjes om de schuld bij mensen te

leggen die een andere kijk op de zaak hebben en dan uitmaken voor extremen , terwijl het gewoon anders is en niks met extreem te maken heeft,. maar wel iets waar alle kracht en doelen worden bijgezet, terwijl jij met je maatjes er niks mee bereiken hooguit wat zelfbevrediging Maar aan de een paar zinnen en het woordje wereldvreemd weet ik dat je uit de wereld van het AB-DL Narcisme komt. Ik distanceer mij van de AB-DL narcisme , infantiliteit is een mooie geaardheid , maar de AB-DL wereld is een politieke stroming waar ik niks van wil weten.

Speel met je BDSM meester , want je bent iemand die een flinke pak voor zijn blote kont moet hebben en laat de prikborden met rust , tenzij je ook een mening hebt over wel of niet emigreren. Ik respecteer iedereen de vrije keuze om te emigreren naar het buitenland, maar ik vertel waarom ik bewust in Nederland blijf. Geen fascist of communist of SM en BDSM meester als premier jaagt mij Nederland uit.

Met vriendelijke groet,

• Nederland liefhebber ( hans )

Dit is een pas een leuke forum , als daar mutsen lopen is er altijd wel iemand die dat corigeerd. Dus die houden zich snel rustig. Dus hoef je zelf niks meer te zeggen.

http://www.hondenforum.nl/plaza/algemeen/zwemmen-met-de-hond-extra-voorzieningen-met-de-warmte-t189557.html

http://www.hondenforum.nl/plaza/profiel-forumleden/hallo-allemaal-hierbij-stel-ik-en-de-hond-ons-voor-t181091.html

http://www.hondenforum.nl/plaza/algemeen/hondenbelasting-word-nu-ook-als-extra-landelijk-ingevoerd-t183119.html

http://www.hondenforum.nl/plaza/algemeen/de-slimheid-van-een-hond-t187340.html

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.