( OT ) Het eerste forum dat niet zijn oogjes dicht en snaveltjes toe stopt voor de harde waarheid ( Geheel OT )

• Nederland liefhebber

Dit gaat niet specifiek over dit prikbord maar over alle fora op het gehele wereld wijde web en ik kwam niet meer bij van het lachen :D:D

Meestal als men op een forum over de slechte kanten van een internet fora spreekt.

roept het fora vee. oogjes dicht en snaveltjes toe.

Maar hier kwam ik in het forum regelement het volgende tegen.

Ik kon het niet laten om het te vertellen en kwam niet meer bij van het lachen. :D:D:D

Het is gewoon harde waarheid en het is de eerste keer dat het forumbeheer dit durft te roepen.

Zoek een leven in plaats van de godsganse dag achter de computer te zitten. Jullie hele leven speelt zich af achter de computer. Jullie zuipen achter de computer, blowen achter de computer, maken ruzie achter de computer, worden verliefd achter de computer, steken je leuter in de computer. En buiten komen? Ho maar! Sociaal leven? Ho maar! “Ja, mijn sociale leven bestaat uit met m'n grote bek onbekende mensen lastig vallen ACHTER DE COMPUTER” Zelf zijn jullie net zo kansloos als iedereen die jullie trachten af te zeiken, want zodra de computer thuis staat en je ineens live een gesprek met iemand moet beginnen, pissen jullie in je broek, staan jullie zenuwachtig met je voetjes voor je uit te schopen en tja, beginnen jullie maar over dat topic van gister avond op punx.nl. Allemaal roepen dat je zo fucking stoer en goed bent. En als je geen goed bent, vraag ik me af wat je in hemelsnaam doet op deze site! Dus ontken het niet of donder op En als er dan iemand die jou nooit wat kwaad heeft gedaan een situatie voorlegt, zoals een probleem in een kraakpand, beginnen ze weer met afzeiken en zichzelf stoer voelen (achter het beeldscherm). En zo gaat het in elk topic. Tegen iedereen en alles wat een buitenstaander lijkt. Tja, kansloos. Ik denk dat ik maar en scheiding neem, een krijtstreeppak ga kopen, ga sparen voor een villa en een BMW en gewoon een jup word. Dan hoor ik in iedergeval bij een bevolkingsgroep die z'n zaakjes wel op orde heeft en waar verdomme nog een beetje toekomst in zit. Want deze kansloze verzameling ontkennende huppelkutjes en verijdelde nerds zijn niet de mensen waar überhaupt iemand zich aan kan spiegelen."

• Erik

(:DX(

• Nederland liefhebber

Een forum kan leuk zijn om bij elkaar te komen als men iets aparts heeft of mensen met autisme of wat voor handicap dan ook kunne bij elkaar komen. Zowel mensen zelf als naasten.

Soms kom je in eens te weten dat het om 20000 mensen gaat terwijl je voorheen dacht dit zijn er slechts rond de 100 mensen in Nederland. Soms kan de verademing van elkaar tegen komen tot fora overdaad lijden en dan komen de fora ruzies en oorlogen.

Aan de andere kant is het een totaal andere communicatie middel , wat lang geduurd heeft om mij daar in redelijke mate in te vinden.

Aan de ander kant is een honden forum leuk, maar ik weet wel zeker dat een hond er meer aan heeft dat men die uren gebruikt om iets te doen wat de hond leuk vind. Daarom zou het voor de honden niet verkeert zijn als het hondenprikbord de stekker er uit trekt. Maar ja wie ben ik om dat over andere te bepalen.

Ik heb er gemengde gevoelens mee met internet fora en haat en liefde verhouding tegelijkertijd spreekt men ook wel eens van.

Het blijft iets van 2 meningen die elkaar tegenstrijden.

Met vriendelijke groet,

• Nederland liefhebber voor altijd

fora ze kunnen mij gestolen worden, als je nog belangstelling heb voor de natuur en zo je weet mijn email.

Ik zeg NIET dat ik nooit meer kom , maar de intensiteit neemt sterk af vanaf vandaag. Er zijn net een paar fora buiten de startpagina die ik met wat hate posten als afscheid stunt definitief de rug toe keer. Een daar was echt een gegronde reden voor. vervolgens heb ik mijn inlog accounts die ik daar heb de wachtwoorden gewijzigd in wat letters op een briefje en vervolgens het briefje met een lucifer verbrand en ook heb ik gewoon het email gewijzigd ergens in iets wat niet bestaat en nu kan de account niet meer geactiveerd worden. daar kan ik niet meer binnen komen en heb ik mijzelf alvast een IP block er bovenop gegooit. Volgende week is mijn IP toch dood als het ADSL jaar om is. Het invoeren van fauna gebeurt gewoon voortaan mobiel via de laptop voor een vast bedrag. Ik heb geen adsl meer een alleen mobiel internet en voor 8 euro 300 bellen per maand via de mobiel. ADSL gaat voor mij over een week naar het museum.

Weg er mee , ik heb er geen zin meer in om tegen kortsnorren en polpot figuren steeds ruzies te hebben. Het kan mij gestolen worden. Dat heb je als je tegen de 40 jaar aan loopt dan wil dat niet meer hoe kinderlijk ik mij ook kan gedragen.

Ik vind dit prikbord echt een top en hier is nergens een aanleiding om vervelend te doen.

Ik heb verwondering hoe hier mijn liefde voor Nederland is gerespecteerd. Zoals ik al zei respecteer ik iedereen de keuze om wel of niet emigreren en respecteer ook als ze een paar later toch weer terug komen naar ons mooie Nederland.

Om eerlijk te zijn heb ik het idee dat ik in een gewone wereld ( NT) meer in de waarde word gelaten als op een autisme forum en de wereld van het jij weet wel waar dat over gaat .

tot kijk.

En mocht je gaan emigreren dan wens ik je in het desbetreffende land meer geluk , als dat hier in Nederland niet meer lukt.

Met vriendelijke groet,

• Erik

Hans geniet van de natuur en laten ze allemaal maar de…………………………… DOE JE DING !

• Nederland liefhebber

Dat gaat ook steeds meer gebeuren. wel lachen als op een fora die niet eens over politiek gaat dat 2 uiterste kortsnorren en polpotten er een zooi van maken en de meerderheid is of extreem rechts of extreem links een weg in het midden schijnt daar niet te bestaan, want als ze merken dat je een weg in het midden heb dan gaan in eens de kortsnorren en polpotten gezamelijk als bondgenoten er tegen in en dan ben je prooi voor hun . Het nivo van de luiers.org en de ageplay.forumup en de ab-dl-tb-club hebben de meeste fora gewoon. Oke genoeg er over gehad.

Diot prikbord is oke. daar heb ik al iets over gezegd.

Met vriendelijke groeten hans

• Magda

god mag weten wat jouw nivo is geworden het volwassen-gedrag van een lagere school kind heb jij nog niet bereikt of hooguit de eerste paar klassen van de basis-school

overdreven hondenliefhebber die zelfs vind dat het honden prikbord de stekker er uit moet trekken omdat wij dan meer tijd zouden hebben voor de honden. De beheerder heeft er voor gezorgd dat je

daar niet meer je tijd van verprutsen en zo al je aandacht op de hond kan vestigen hans is anti fora geworden

http://honden.startpagina.nl/prikbord/12309204/zoek-een-eigen-leven-met-de-hond#msg-12309204

je zal jezelf overal buitensluiten met jouw wereldvreemde gedachte houding , maar dat wil je ook zo graag , want dat vind jouw hond leuk ,zo dat je alle aandacht aan de hond kan geven he.

groetjes

• Nederland liefhebber

Magda Schreef:

——————————————————-

>

> je zal jezelf overal buitensluiten met jouw

> wereldvreemde gedachte houding , maar dat wil je

> ook zo graag , want dat vind jouw hond leuk ,zo

> dat je alle aandacht aan de hond kan geven he.

>

> groetjes

Mooi dat vind de hond alleen maar leuker en ik ga morgen over op de slogan hamas hamas alle internet fora aan het GAS. ( overigens is dat geen hamas verheerlijking, want de hamas kan pas echt aan het gas)

op fora gebeuren te veel dingen die juist door het neurenberg tribunaal is veroordeeld en verbode in 1947.

anti fora word ik vanaf morgen dus nog 09 minuten .

groeten aan de goed willende

en veel groeten en suces toegewenst aan stitch want hij is echt de enige forum gast die ik mag. en de rest kan —- vallen ( vul zelf maar in .)

• stippel

Dit gaat echt nergens meer over.

Goh Stitch, heb je nu een gefrustreerde overgefocusde asperger bij je clubje? Snap je nog wat hij zegt? Magda: hij zegt toch zelf dat hij niet spoort? Hij moet inderdaad fijn insecten gaan bestuderen in de echte wereld, dat is veel beter voor hem.

Hans: ga je pilletje nemen. Vitamine B6 en Magnesium van Solgar, ik zeg het je, jonguh! Goed spul!

• nederland liefhebber

zie de parodie een beetje als er OT staat. In gewone topics had ik dit niet gedaan.

en ja ik ga die vitamine eens proberen want ik merk een tekort aan die stof. velen dank voor die tip ik kom straks langs de drogist. vitamine b 6 heeft inderdaad positieve werking gecombineerd met visolie capsule. O ja mocht je eens even een paar km in Duitsland zijn daar heb je 2 keer zoveel vis olie capsules voor dezelfde prijs als in NL en de werking is gelijk

Ik kom nog wel eens in het rijk van Nijmegen en dan rij ik ook nog weleens het voormalige 3e rijk van Nijmegen in.

ben te moe soms, maar ik doe ik veel want er is zat leuks te beleven in het rijk der Nederlanden.

je heb gelijk ik moet iets minder gefrustreerd reageren.

Met vriendelijke groeten

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.