Dit gaat niet specifiek over dit prikbord maar over alle fora op het gehele wereld wijde web en ik kwam niet meer bij van het lachen
Meestal als men op een forum over de slechte kanten van een internet fora spreekt.
roept het fora vee. oogjes dicht en snaveltjes toe.
Maar hier kwam ik in het forum regelement het volgende tegen.
Ik kon het niet laten om het te vertellen en kwam niet meer bij van het lachen.
Het is gewoon harde waarheid en het is de eerste keer dat het forumbeheer dit durft te roepen.
Zoek een leven in plaats van de godsganse dag achter de computer te zitten. Jullie hele leven speelt zich af achter de computer. Jullie zuipen achter de computer, blowen achter de computer, maken ruzie achter de computer, worden verliefd achter de computer, steken je leuter in de computer. En buiten komen? Ho maar! Sociaal leven? Ho maar! “Ja, mijn sociale leven bestaat uit met m'n grote bek onbekende mensen lastig vallen ACHTER DE COMPUTER” Zelf zijn jullie net zo kansloos als iedereen die jullie trachten af te zeiken, want zodra de computer thuis staat en je ineens live een gesprek met iemand moet beginnen, pissen jullie in je broek, staan jullie zenuwachtig met je voetjes voor je uit te schopen en tja, beginnen jullie maar over dat topic van gister avond op punx.nl. Allemaal roepen dat je zo fucking stoer en goed bent. En als je geen goed bent, vraag ik me af wat je in hemelsnaam doet op deze site! Dus ontken het niet of donder op En als er dan iemand die jou nooit wat kwaad heeft gedaan een situatie voorlegt, zoals een probleem in een kraakpand, beginnen ze weer met afzeiken en zichzelf stoer voelen (achter het beeldscherm). En zo gaat het in elk topic. Tegen iedereen en alles wat een buitenstaander lijkt. Tja, kansloos. Ik denk dat ik maar en scheiding neem, een krijtstreeppak ga kopen, ga sparen voor een villa en een BMW en gewoon een jup word. Dan hoor ik in iedergeval bij een bevolkingsgroep die z'n zaakjes wel op orde heeft en waar verdomme nog een beetje toekomst in zit. Want deze kansloze verzameling ontkennende huppelkutjes en verijdelde nerds zijn niet de mensen waar überhaupt iemand zich aan kan spiegelen."