Wilders heeft flink gewonnen! Wie overweegt dit PVV-land te ontvluchten?

• Niels

Wellicht straks de PVV in de regering. Reden te meer om NL te verlaten?

• Grote Nederland liefhebber

Hallo

Ik wil even met serieuze bedoelingen hier op reageren en ik ben maar een of enkele dagen vlieg hier. Iedereen heeft de eigen vrije keus om wel of niet te emigreren. Die respecteer ik van iedereen , maar ik zeg wel waarom ik mijn Nederland niet uit ga.

Ik vind de PVV juist een reden om in Nederland te blijven, niet omdat ik de PVV toejuich, nee omdat met een centrumrechts met de PVV er alleen een beleid plaatsvindt die gericht is op economische groei. Dus meer vernietiging van natuur en flora en fauna.

Juist ik hou mij bezig met inventarisaties en met die informatie gaan ander de overheid proberen te overtuigen om het te beschermen instant te houden.

Ik moet juist nu in mijn eigen land blijven om het laatste te redden en te herstellen

Als elke goedwillende persoon uit Nederland gaat emigreren dan weet je zeker dat Nederland er aan gaat. Ik zou meer voor zijn om in eigenland er iets aan te doen , dan weg te lopen naar een ander land. Maar nogmaals ik respecteer de keuze vrijheid van ieder

.

Ik weet dat de natuur in het buitenland veel groter uitgebreidere en mooier kan zijn. Maar Nederland is een land met veel rode lijst soorten en heeft de meeste soorten aan libellen.

Nederland is gevarieerd. Bossen en heide en door de soorten samenstelling heeft de veluwese bossen toch een internationale status. Nederland heeft weide gronden voor weide vogels en moeras gebieden.

In de winter overwinterd zelfs aantallen van 80 % van de noord Europese wereld populatie in Nederland.

Ik heb een bepaalde missie en doel in mijn leven om juist in Nederland te blijven.

Nederland is weer mooier te krijgen met de natuur en ook met andere dingen.

Met vriendelijke groet, Hans

• Erik

(tu)

• Niels

Nederland is een patjepeeër- en tokkiesland geworden, met een gekmakende bureaucratische overheid (de Belastingdienst is een complete chaos, en de burger krijgt boetes als ze het allemaal niet meer begrijpen). NOOIT kom ik terug, naar druk, krap, a-intellectueel en afglijdend Nederland. Leuk om te bezoeken en haring te happen of een HEMA-rookworst, maar wonen, NEVER en nooit meer.

Zuid Afrika, het land van mijn dromen, met prachtige natuur en vriendelijke mensen.

• appieb

Voor ons is het wel duidelijk dat wij binnen een aantal jaren gaan emigreren.

Na de overwinning van de fassistenclub PVV hebben we het er over gehad dat we de knoop snel moeten door hakken.

Willen we nog wel wonen in een land waar 1 op de 6 mensen de gedachte van een fastische partij ondersteund?

• Erik

..

• Pieter

Wellicht is een Islamitisch land iets voor je.

• Erik

1…

• Marcel

Het valt wel mee met het pvv verhaal zo blijkt, toch een positief puntje.>:D<

Zoals verwacht dus.

• peter

Als de PVV gaat regeren dan emigreren mensen

Als de PVDA gaat regeren dan emigreren mensen

Als GL gaat regeren dan emigreren mensen

Als Sp gaat regeren dan emigreren mensen

Kortom een kabinet PVV/PVDA/SP en GL is erg wenselijk. Wordt het hier in NL wat rustiger . Geen files, minder luchtverontreiniging, betaalbare huizen etcetera.