Eerst proberen in Australie - Emigratieplannen voor volgend jaar (2011)

• Buenavida

Ik ben van plan om te vertrekken uit Nederland, alleen heb ik nog na vele reizen niet besloten naar welk land. Op dit moment denk ik serieus aan Australie (Sydney), maar heb nog geen werk, acommodatie enz. (als ik nu de procedure zal starten dan heb ik binnen een jaar waarschijnlijk een SKILLED visum - samen met mijn partner) vandaar dat jullie misschien iemand kennen die in Sydney woont en eventueel voor 2 (proefperiode) een kamer/appartament heeft waar ik zou kunnen verblijven om te gaan orienteren? Van opleiding/beroep ben ik Business Psychologe en begeleid en coach zelf expats en buitenlanders in NL zelf. Ik werk als freelancer, maar als ik naar Australie vertrek dan sta ik natuurlijk ook open voor vaste banen.

Ik dacht ik deel het gewoon even hier met jullie, misschien kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!!!!

groetjes,

• jaap

Hallo Buenavida

je bent nog al optimitisch met 1 jaar maar goed je kan het altijd proberen!

ben je al eens in Australie geweest?

je kan je vraag beter stellen op xpdite forum dit is een site van Nederlanders die in Australie wonen en voor Nederlanders die er naar toe willen

ik heb wel wat adressen en tips voor Sydney je kan evt een PM sturen of een mailtje

groet

Jaap