emigreren...eerst proberen?! Voor 1 jaar willen wij ons huis in Costa Rica ruilen of ...

• Martine & Jasper

Voor 1 jaartje uniek huis te huur of huizen ruil in tropisch groen Costa Rica?

Gewoon dé kans voor de juiste persoon, stel of familie die dit als een perfecte mogelijkheid zien om eindelijk die sabbatical te nemen en/of je creatieve talenten naar boven te laten komen op deze inspirerende plek. Er gewoon even lekker een jaartje tussen uit, waarom niet!

Wegens familie omstandigheden willen wij een jaar terug naar Nederland. En willen onze te gekke woning in Costa Rica aanbieden voor de verhuur of als woning ruil vanaf September 2010 voor 1 jaar.

Ons eco & kindvriendelijk huis heeft een open, achthoekige “ranchito-style” woonkamer met uitzicht op bergen en zee, een entresol ingericht als kantoor, 3 slaapkamers en 3 badkamers. Gelegen op 10 min. rijden van het strand Playa Dominical een de west kust van Costa Rica. Geen luxe maar wel zeer comfortabel, geen city life, maar juist de plek om daar even afstand van te nemen!

…Lees verder op: http://www.natural.cr/uilenhuis

• Erik

Is het wel wijs om te vermelden dat er luipaarden rondlopen.8-)

Verder heel veel succes, ben er nog nooit geweest,maar veel over gelezen en gehoord..schijnt erg mooi te zijn.

• Martine & Jasper

Als je goed leest, haal je er een P-tje vanaf en het is alweer een stuk veiliger en “relaxer”(:P)

ps….ik zie dat we de eerste keer een verkeerd emailadres hebben ingevuld:

Je kan ons bereiken op: uilenhuis@natural.cr

• Eva

Hi,

Dat klinkt interessant! Ik ben al eerder in CR geweest (2 mnd - taalcursus Spaans). Ik ben zelf niet in de buurt van Playa Dominical geweest. Wat kun je daar doen? Mogelijkheden voor eigen bedrijf of ander werk? Waar houden jullie je mee bezig als jullie daar wonen?

Tenslotte, hoeveel kost het per maand?

Met vriendelijke groet,

Eva