ACTIE VOOR HAITI ! WEET U NOG WEL ??????!!

• Fransendiana

Ik ben gestopt met roken, ik heb het bespaarde geld nu al meer als 100 euro gedoneerd voor de mensen die echt niets meer hebben….mensen die geen huis,geen kinderen en familie,geen eten en drinken,geen medicijnen,geen liefde, nee ECHT helemaal niks meer hebben, nu al meer dan 75.000 doden in een land dat……niet interessant is voor Amerika omdat er geen olie en gas is bijvoorbeeld.

Hoe kan het nu dat een land al tig jaar in de top 10 van armste landen staat en waar bewinden van Papa en Baby Doc hun gang hebben kunnen gaan.Het Paleis in de ene straat, en 300 meter verderop kinderen en moeders die letterlijk in de goot liggen, geen huisn niks meer, eigenlijk nooit gehad ook…..Doen jullie ook mee met de actie…..want vergeleken met een land als dit hebben wij het uiteraard wel erg goed hier.

0800 1112

Giro 555

• Nederland liefhebber , ook voor arme-landen

daar heb ik ook in januari geld voor over gemaakt.

Ik vraag mij af kunnen mensen nu nog geld storten.

zo ja dan heb ik er goed aan gedaan door op deze topic te reageren en even voor het goede doel omhoog te bumpen.

Door de slechte bouw van huizen zijn er zoveel doden gevallen. bij betere bouwwerken kan met dezelfde aardbeving kracht het doden tal met 75 % terug gebracht worden.

Zo is er in de jaren 90 in een land ( welke ben ik vergeten ) met exact dezelfde zware aardbeving schaal van richten als in 1992 te Roermond in Nederland hier 1 dode gevallen en een paar gewonde en in dat land een paar duizend doden en vele gewonden . gewoon doordat men hier beter en sterker bouwt .

En verder het land kwijt schelden van de schulden en ook andere extreem arme landen dan kunne ze al het geld in de economische groei steken.

Met vriendelijke groet, Hans

• Marcel

(tu)

• Nederland liefhebber, ook voor arme landen

goed he zal ik de topic nog eens omhoog bumpen. Dat land moet geholpen worden en ook andere landen met extreme armoede.

Dood door honger past niet meer anno 2010.

ik heb voorlopig genoeg mijn mening over emigratie gezegd en respecteer ieder zijn of haar keus .

tot later de pc gaat de komende dagen een poosje uit. Ben lekker buiten in dit mooie Nederland en zal eens duidelijk maken dan aan de hand van mijn tel gegevens snel wat gedaan moet worden aan de sterke achteruitgang van weidevogels.

Met vriedelijke groet hans

• Nederland liefhebber met oog op de armenlanden

Klopt de blanken zijn ook zeker geen geweld volkje op de wereld.

Jammer dat de olie opbrengen niet gestoken word in de economische groei voor de arme mensen en de miljarden winst niet gebruikt word om te investeren in technologie om de natuur en het milieu te sparen. Een paar miljard minder winst maakt als je er al zoveel mee verdient toch niks uit lijk mij.

Olieboringen zou juist de economie kunnen doen groeien, Helaas stroomt het geld in de verkeerde zakken. Wel moet ik zeggen dat dit niet de schuld is van de desbetreffende olie maatschappij , maar het beleid is van de politiek in zo Afrikaansland.

Een olie maatschappij kan wel verantwoordelijk gesteld worden om technologie tot te passen waar de nadelen voor de natuur en het milieu zo laag mogelijk is.

Dat de olie opbrengsten van het land door de regering niet gebruikt word om de armoede in het land op te lossen en het geld naar verkeerde zakken stroomt is de politiek van zo land verantwoordelijk voor.

Armoede ligt ook aan de leiders van Afrikaanse landen.

Met vriendelijke groet, hans

• Nederland liefhebber

Het klote is gewoon dat van al het geld wereldwijd nog geen 20 % van de mensen over ruim 80 % van al het wereld geld beschikt.

Niet goed verdeeld en vaak in verkeerde handen.

Een eenvoudige winkel dief is onderhand minder erg en een geld-bank overvaller is onderand minde rerg dan een geld-bank hebben. Dit is geen goedkeuring aan het plegen van winkeldiefstal en bank overvallen. evengoed straffen die mensen die dat doen.

Met vriendelijke groeten hans

• Nederland liefhebber ook voor arme landen

Bump voor het goede doel.

overigens mensen die in het kader van ontwikkelingshulp in zo land gaan wonen zijn de mensen die ook met een doel en missie gaan emigreren. Ik heb veel respect voor die mensen.

mvg hans

• Nederland liefhebber ( hans)

bump voor het goede doel

• Nederland liefhebber ( hans )

Ik ga vakantie houden blijf weliswaar thuis maar ben nu een tot 1 augustus roostervrij. Vandaarg laatste restjes werk afgemaakt. Dus bij zo vakantie van 10 dagen gaat ook de stekkers van de pc er uit.

gaan bij mij lang rooster vrij en bij zo week gaan alle stekkers van de pc er uit. Sterker nog het werk kantoortje word dan tot 1 aug. niet betreden.

Draai weer platen op de pick-up en cassette bandjes. Alleen in de auto een usb stick met muziek waar legaal gekochte cd samen gevoegd zijn.voor in je eigen auto is dat legaal. Verder veel leuke dingen doen met de hond en naar dingen kijken wat ik anders nooit doe zoals sprinkhanen

Na 1 augustus veel te doen , maar laat nog best wat van mij horen als er dingen en resultaten geboekt zijn die weer een reden hebben om zelf voor Nederland te kiezen.

Dus wou deze topic dan nog even voor omhoog bumpen voor het goede doel

Dat land heeft hulp nodig. Ik heb ook in januari geld over gemaakt.

Wie slim is reageert pas later op deze post dan is ie weer opnieuw gebumpt voor het goede doel

Met vriendelijke groeten

• NL lover hans

bump voor het goed doel, er zal vast nog wel een giro zijn om geld te storten voor wie dat niet gedaan heeft.

Met dezer topic is de ondergrondse pseudo wereld die FORA heet nog ergens goed voor.