Ik Vertrek....Zuid Afrika

• Marcel

Interessant….schitterend land, erg mooi huis en omgeving, de plannen waren goed, maar waarom moet oma perse mee..wilde ze dit zelf…..je kan aanvoelen dat dit niet gaat werken…..de opmerkingen…ik vindt dat ze te weinig doet voor het geld wat ze ontvangt over de huishoudster zijn erg triest…….iets van 150 euro per maand van 7 uur sochtends tot 17 smiddags…..stiekum koekjes eten is een vorm van diefstal…….ja sorry hoor mensen……….ik hoop dat ze het redden met hun piepkuikens en wens de mensen uiteraard succes, Zuid Afrika is een prachtig land in ieder geval qua flora en fauna….

http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/familie-van-brunschot

• Claudia D.

Het was te triest voor woorden….

Wat een onsympathieke mensen. Om buikpijn van te krijgen.

• Marcel

Ik ben ook niet volmaakt … maar deze uitzending spant toch wel de kroon, de mensen kwamen op mij over alsof ze de gedachten hadden de mensen ook te kopen…….beetje eng allemaal…..voor een paar koekjes, damn blijf even realistisch please.Afdingen op een jongen die de hele dag jouw bos moet kappen, moet eerst bewijzen dat die hard genoeg werkt en kan daarna misschien 10 euro per MAAND meer gaan verdienen…, …..get real please…denk je nu echt dat een zuid afrika op jou zit te wachten dan….

• Claudia D.

Door dit soort mensen krijgen Nederlanders wereldwijd een slechte naam.

Zo treurig hoe men daar over de medemens denkt. Nee R, volmaakt is niemand, ik ook niet, wie wel. Maar is alleen gevoel voor schaamte als ik zulke mensen zie.

• Sandra

Vreselijke mensen, zouden “goeie” slavendrijvers geweest zijn.

volgens mij dachten ze dat ze beter zijn dan de zwarte bevolking, nou dat was dus niet zo!!!

Ik gun iedereen het beste, maar bij dit soort mensen krijg ik kippenvel en hoop ik toch echt dat ze heel hard in de realiteit komen.

Afrika wacht zeker niet op dit soort mensen.

Sandra

• Marcel

Zover dacht ik nu ook weer niet, maar goed…………enige nuance en zoveel mogelijke integratie is wel vereist denk ik als je als buitenlander gaat wonen werken en leven in een ander land, hier klagen heel veel mensen over mensen die zich niet willen, kunnen , of misschien mogen aanpassen, en ga je zelf naar het buitenland dan……..pfff…ik snap er niks meer van……….