Fans van 'Ik Vertrek'

• Charisma, Mo en Ilse

Hoi allemaal,

wij zijn drie tweedejaars studentes Media & Cultuur aan de Universiteit van Amsterdam.

Voor een receptie analyse willen wij onderzoeken hoe het programma Ik Vertrek door jullie als publiek wordt ontvangen

Kijk je graag Ik Vertrek en sta je er voor open om je kijkbeleving met ons te delen?

Stuur dan een e-mailtje naar 5734428@student.uva.nl en dan hopen we een kort gesprekje met je te kunnen houden

over wat het programma volgens jou inhoudt en hoe jij de afleveringen ervaart.

Groetjes,

Charisma, Mo en Ilse.

• Irene

Ik vindt de opbouw , het verloop en inhoud erg goed van dit programma, het mag wel wat vaker geproduceerd worden,wat erg opvallend is is dat het einde van het verhaal vaak negatief is of anders loopt, vooral met inkomen en werk, dat de mensen verwacht of op gehoopt hadden.Snap dat het soms moeilijk is maar veelal wordt men verblind door het klimaat in het bewuste land bijvoorbeeld……..

Mijn inziens ligt er een grote kans voor ondernemingen in emigratie begeleiding…..taal,cultuur en een brede empathie dus toch wel de eerste zaken als je echt voor de rest van je leven elders wilt wonen en werken…. in de meeste landen zal jij je als nederlander aan moeten passen,anders worden het zware zware tijden…..

Ik geef dit programma als productie zijnde een 8.