Unieke Mogelijkheid voor Werken en Wonen in Algarve Natuur Portugal

  • Erik Gommers

    Vanwege privé- en gezondheidsredenen moeten wij helaas ons goedlopend restaurantje van de hand doen. Gelegen in een schitterend stukje natuur en water in de Algarve. Met dagelijkse passanten en vaste klantenkring, websites, goede omzet en goede verdiensten. In het pand kun je bovendien met 1 of 2 personen wonen, zonder extra kosten.

    Dit is een unieke gelegenheid voor jou als je graag naar de Algarve wilt emigreren, maar nog niet weet hoe je aan geld of werk kunt komen. Wij vragen een lage prijs voor de overname en zijn volledig bereid om je in te werken en alles uit te leggen. Vergunning zit op het pand dus hoef je niet zelf te hebben. Je kunt dus zo de boel up-and-running overnemen.

    Wij hebben een goede naam en reputatie opgebouwd en de omzet is navenant.

    Wij hebben gekozen voor een dagopening, maar de mogelijkheid bestaat om dat uit te breiden naar de avond. Eventueel is ook onze bestelbus mee over te nemen.

    Kijk even op: www.restauranthanselgretel.com of mail ons op: restauranthanselgretel@gmail.com Hartelijke groeten, Margareth en Erik Gommers

  • Frans van den Beukel

    Hoi Eric,

    Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar vanuit Monster.

    Ik kwam jullie advertentie tegen en vroeg me af hoe het met jullie gaat.

    Ik ben inmiddels gescheiden, en na jaren van strijd me toch weer een beetje aan het orienteren op Portugal ;-)

    Vriendelijke groet, Frans van den Beukel

  • Maria

    Hi..

    Mij naam is Maria,ik ben in Portugal geboren maar afkomst capeverd eiland.Ik woon al 7 jaar in Nederland en op die moment wil ik graag terug in mij geboortland. Wil weten als er is mogelijkeheden om in Algarve te kunnen werken.

    Groentjes.