Wie jij ? Nee nog heel even niet. Ik heb weer een aflevering bekeken, ditmaal over de restaurant eigenaars die naar Brazilie vertrokken.
Wat mij vaak opvalt bij de plannen is dat mensen zich overal in verdiept hebben, vooral in het financiele, behalve in de cultuur van mens flora en fauna in het land terplaatse ( “”oo wat is het heet zeg niet normaal “” ), de cultuur:“”jezus wat &@&*^@|@ wat gaat het hier traag zeg ik ben al weken bezig met een aanvraag“” etc etc , conclusie: ik heb me rotgelachen bij de bekrompen gedachtengangen van meneer en mevrouw die zwaar onvoorbereid een mega restaurant dachten te plaatsen op een stuk strand in Brazilie, verdiep je eerst in de cultuur in de breedste vorm ( leer de taal, de mensen, de historie en het heden en politiek van het land en plaats) ga dan de grote knoop doorhakken ! Er is altijd meer als focussen op 30 graden,wuivende palmen,en witte stranden !
Zo wordt “”ik vertrek“” wel erg vermakelijke televisie met dit typen Nederlanders die “”ik zet wel wat Braziliaantjes aan het werk in de keuken,ik ben een echte bitch in de keuken“” ( ziek ! ) het altijd beter schijnen te weten.Het is niet mijn intentie om mensen te beledigen, maar ik vindt dit low below zero gedrag.
Hier is de link
http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/familie-van-beek
……..