Moeite met emigratie dochter

• moppie

Ik weet dat haar plek daar is en weet ook dat het geen kwestie is van dat ze mij niet meer wil, ik gun het haar ook van harte om daar een nieuw leven te beginnen met haar man.

Ben er ook heel blij om dat ze eindelijk haar geluk heeft gevonden.

Ze stuurt me regelmatig video-opname's van haar huis, de buurt waar ze woont, waar ze geweest zijn…maar het is idd anders dan er echt geweest te zijn.

Maar zoals ik al in vorige berichtjes heb geschreven kom ik met geen mogelijkheid over die vliegangst heen :(

Ik zal er mee moeten leren leven dat ik nooit die kant op kan of ik moet de staatsloterij winnen en dan per boot gaan… dat is de enige optie op dit moment.

Groet,

Moppie

• Sophia

Of zoek een baan op een boot dan :) Waar een (sterke) wil is, moet toch een weg zijn zou je zeggen :) Succes ermee hoor, ik wens je sterkte en het allerbeste.

• Alies

Tja als je je dochter dan toch vaker wilt zien en jij niet daarheen kunt, kun je dat geld uiteraard omzetten in een vliegticket voor haar en je dochter op jou kosten wat vaker over laten komen.

• Henk_

Betaal het vliegticket voor je dochter. Probleem opgelost.

• anna

Ik snap het helemaal. je bent niet de enige. Een vriendin van mij slikt valium vantevoren en de eerste keer voor mij nam ik een koptelefoon met vrolijke muziek voor de afleiding. Tegenwoordig neem ik een sterke borrel. Gaat uitstekend.

• henny

Neem eens contact op met deze mensen:

http://www.cargoshipcruises.nl/index.htm

Voor ongeveer E 1000,- zit je in Amerika ( natuurlijk vanuit de haven richting woonplaats met trein of ophalen.)