Goedemorgen/middag allemaal.
Ik schrijf dit voor mensen die graag willen emigreren
Heb vd week gekeken naar de herhalingen van Ik vertrek samen met mijn vrouw
Tranen in de ogen van het lachen af en toe maar ook van medelijden
Sommige mensen moeten daarom ook in bescherming genomen worden en daarom wil ik mijn eigen ervaring doorgeven wat je absoluut nodig hebt om te emigreren.
Dit zijn de absolute vereisten om het jezelf makkelijker te maken
Voldoende financiele middelen ,er zijn altijd tegenslagen (vaak financieel) die je op moet kunnen vangen
Zonder geld is niets leuk,op het strand zitten zonder een drankje te kunnen kopen kun je dat?
Vraag dit jezelf eens af?
Leer de taal ,ga op een cursus zodat je in ieder geval de werkwoorden goed kent in de vervoegingen
De woorden leer je zo en als je ze niet weet kun je dit duidelijk maken
Dit maakt het zeker in de begintijd als je alles moet regelen en opzetten veel makkelijker en neemt veel stress weg
Als je in Nederland al gek word van bureaucratie bedenk jezelf dan dat in het buitenland dit vaak veel erger is gesteld
Kun je hier tegen?
Kun je zonder familie en vrienden?
Bedenk dat je met deze mensen een verleden hebt ,wat je waarschijnlijk nooit meer met andere mensen zult krijgen
Humor ,in het buitenland hebben mensen andere humor als wij Nederlanders
Dit zijn een aantal aspecten die ikzelf heb meemaak en ook met medenederlanders (mensen die hier wonen) over praat.
Ik hoop dat deze mail mensen kan helpen over een belangrijke beslissing in hun leven en wens iedereen veel succes
Alexanderdewit72@hotmail.com