Gratis professioneel emigratie-advies

• Petra Buijs

Beste aanstaande emigranten,

Ik verband met de start van een nieuw bedrijf wil ik gratis mijn advies aanbieden met betrekking tot emigratie vanuit Nederland. (Ik zal de naam van het bedrijf niet noemen, want dan wordt de beheerder boos). Op deze manier wil ik te weten komen wat er echt leeft binnen de vertrekkende Nederlanders. Daarom bied ik voor de eerste 3 “klanten” gratis mijn advies aan. Dit betekent 1 of meerdere persoonlijke adviesgesprekken en advies/begeleiding naar aanleiding van uw vragen. Uw emigratieland maakt niet uit. Ik kan adviseren op het gebied van verhuizen, belastingdienst, onderwijs, kinderen, literatuur, huisdieren, gezondheid etc. Ik ben vooral op zoek naar mensen die net het emigratieplan hebben gemaakt en hun zoektocht naar informatie zojuist zijn begonnen.

De enige voorwaarden die ik zelf: graag begin ik met een persoonlijk advies in Delft om met elkaar kennis te maken en uw plannen te bespreken. Reageren kan via email: petrabuijs@zonnet.nl

Met vriendelijke groet,

Petra Buijs

• amina

Graag zou ik in aanmerking komen voor gratis advies i.v.m. onze aanstaande emigratie

• Marcel

Beste Petra,

Misschien moeten we maar eens ‘contacten’ en kijken of je wellicht wat voor onze bezoekers kunt doen:

Stuur een mailtje naar marcel@emigreermagazine.nl

En zie uiteraard: http://www.emigreermagazine.nl

• Peter en Irene

Hoi Petra,

Waarschijnlijk te laat maar toch de vraag; komen wij nog in aanmerking voor de gratis hulp? Wij zijn van plan om naar Canada te emigreren.

Groeten Peter en Irene

• Saska

Hoi Peter en Irene.

Misschien ken je de site al, maar ik geef het toch…je weet tenslotte maar nooit.

Er is een forum, speciaal voor mensen die naar Canada willen of al zitten.

http://www.canadabb.org/joo/ bekijk het maar eens, zal in het begin wat overweldigend zijn, maar na een paar dagen lezen en lezen..kom je er wel uit.

Mij mailen mag natuurlijk ook altijd.

Groeten