Familie Runge Schreef:
——————————————————-
> Gezocht:
>
> Wij (2 volwassenen en een zoontje van 6) komen
> ongeveer eind 2009 naar Curacao voor ongeveer 2
> jaar en zoeken een woning met minimaal 3
> slaapkamers in de buurt Julianadorp of Emmastad
> voor maximaal 1000 euro per maand.
>
> Het zou leuk zijn als er ook een gastenverblijf
> bij is, zodat iedereen een keertje bij ons langs
> kan komen!
>
> Wie heeft een goede tip??
Hallo,
Het is een huis gelegen te Klein St. Michiel 1e fase. (dichtbij Julianadorp tegenover Curasol). Een vrijstaande woning, 3 slk, 1 badkm, een ruime zitkamer, openkeuken, voor en zijporch en een washok. Kl. St. Michiel is een heel rustige, veilige buurt met jonge, werkende gezinnen. Het huis heeft een Driekwart tuin (die wij nog moeten ontkruiden). Kl. St. Michiel is goed gelegen en met veel facilitairen.
Het adres is Kaya Angel C-45 kleur Beige. U kunt gaan kijken. U mag ook de tuin in om een betere zicht te krijgen. Heeft u daarna interesse om van binnen in te bezichten, dan laat ik mijn kontakt persoon een afspraak met u maken.
Ik hoop dat het iets is waar u naar opzoek bent.
Huur per maand is Ang.1750,00 excl. (Eur.ong.775) Het huis ligt zo'n 8-10 min rijden naar het centrum. Ong. 5 min van het strand Boca St.Michiel. In Julianadorp ong. 5 min daar vandaan is er een Nederlandse basisschool en een Nl Middelbareschool. Allebij privescholen die aansluiten aan de programa in Nl. Er is een supermarkt in de buurt met veel Nl produkten, banken, geldautomaten, huisartsenpraktijk, apotheek en andere handige winkels.