Topbaan in India?

• de Louweren

Graag wil ik voor degene die interesse hebben in India een bericht achterlaten.

Voor een Nederlands bedrijf, dat ook een locatie opstart in Delhi zoeken wij een leidinggevende voor de tekenafdeling.

Het bedrijf tekent staalconstructies t.b.v. de woningbouw, bedrijfspanden, trappen, wandbekleding etc.

Functie: Leidinggevende constructietekenaars

Op de locatie in India ga je een team van ongeveer 5 medewerkers aansturen. Hun werkzaamheden bestaan voornamelijk uit staalconstructies tekenen.

Wensen:

Bij voorkeur heb je een afgeronde MTS of HTS opleiding gevolgd. Ervaring met constructies is van belang, dit mag beton of staal zijn. Er wordt gewerkt met het tekenprogramma Teklo structures.

Heb jij ervaring met constructies en wil jij je voor langere tijd vestigigen in India reageer dan direct !

- Woonruimte wordt geregeld

- Je ontvangt een europeaans salaris

- Je wordt ingewerkt in Nederland en een korte periode in India

Voor meer informatie kun je mailen naar feike@wervingenadvies.nl of bellen naar 06-57561025.

• Marcel

Valt dit onder reclame ja of nee ?

• stippel

Hoi Ron,

Wil je nou dat wij daar wat van vinden? Als het aan mij zou liggen, mogen hier best jobs aangeboden worden. Maar ik kan niet inschatten wat andere mensen daar van vinden.

Groetjes,

Stippel

• Fritsie

Ben het helemaal met Stippel eens! Een job is voor veel mensen toch echt een kans om daadwerkelijk de sprong te wagen …

Groet

• Bianca

Vind van niet, Ron er worden geen produkten aangeprijsd, wel een baan en dat is natuurlijk ideaal voor mensen die weg willen uit NL maar niet weten hoe en wat.

Wat mij betreft mag er vaker gepost worden door bedrijven die op zoek zijn naar mensen die in het buitenland willen werken.