Kinderopvang Curacao (GEWIJZIGD)

• kdvdino@home.nl

Hoi Dames.

Daar jullie op zoek zijn naar stageplaatsen, kunnen wij wellicht iets voor jullie betekenen.

Hebben het grootste kdv sinds 01-01-09 overgenomen en starten begin nieuwe schooljaar in een geheel gerenoveerd kdv. Wij gaan hier opvang bieden aan 100 kinderen in de dagopvang en 100 in de naschoolse, naar Nederlandse maatstaven.

Ik verwijs je naar de berichtgeving bij Sheila.

Groetjes.

Martin Dickens.

• kdvdino@home.nl

Geachte heer Frans.

Daar ik gisteren heb gereageerd op je oproep ter oplossing van je probleem, en het verzenden fout is gelopen is deze niet gepubliceerd. Vandaar dat ik u verwijs naar onze reactie aan Sheila, hier krijgt u een indruk van wat wij voor u eventueel zouden kunnen betekenen en aanbieden

Groetjes.

Martin Dickens

kdv Dino's Place.

• kdvdino@home.nl

Hallo Sigma.

Daar ook ik het plan had opgepakt om een gastouderburo op te gaan zetten naar Nederlands model, heb ik in plaats daarvan het grootste kdv op het eiland overgenomen. Dit kwam zeer spontaan op mijn pad tijdens een gesprek met de overheid DCE, en heb de plannen tijdelijk geparkeerd tot het huidige project geheel is afgerond, bij het begin van het nieuwe schooljaar dienen wij klaar te zijn met de aanpassingen aan het gebouw, en reorganisatie van de gehele organisatie. Op dat moment ben ik klaar voor het volgend project en wellicht zal ik dan mijn eerdere plannen ter hand gaan nemen, maar vooraleer een haalbaarheidsonderzoek starten.

Daar ik niet weet hoever je plannen reeds op papier staan en of wat je reeds ondernomen hebt, is het misschien wel aan te raden om eens een gesprek te organiseren op het eiland. Ook zou je mij het een en ander reeds op de mail kunnen toezenden zodat ik op voorhand reeds een beeld krijg.

Mijn mailadres luidt martin.3@live.be of zakelijk kdvdino@home.nl. Wij zijn van 20 Juli t/m 06 Sept op het eiland.

Kijk voor een uitgebreid verslag van onze werkzaamheden bij DINO's PLACE naar onze reactie bij Sheila.

In afwachting.

Groetjes.

Martin Dickens.

• kdvdino@home.nl

Hoi Ester.

Heb je bericht gelezen en er zijn misschien wel mogelijkheden bij ons sinds kort overgenomen kdv DINO's PLACE gelegen aan de CABO VERDEWEG 9-9a.

Voor een duidelijk beeld van onze organisatie en de werkzaamheden op het eiland verwijs ik je naar onze reactie bij Sheila.

Ik zou je willen verzoeken indien je interesse er nog altijd is en ons verhaal van werkzaamheden je aanspreekt, je cv te zenden aan ons.

Na ontvangst zullen wij contact met je opnemen.

In afwachting.

Groetjes.

Martin Dickens.

kdv Dino's Place.

• kdvdino@home.nl

Heer jansen, ik heb van uw probleem kennis genomen en kan hier wellicht een oplossing bieden. Daar ik niet weet in welk deel of wijk u woonachtig bent, ga ik het toch proberen, je weet maar nooit.

Sinds 01 Januari hebben wij het grootste kinderdagverblijf op het eiland overgenomen en zijn driftig aan het werk geslagen, zo hebben wij alle gebouwen voorzien van een nieuwe verflaag, plafonds vernieuwd, airco's aan laten leggen, lokalen verbouwd etc en nieuw meubilair maar ook voldoende spel en ontwikkelingsmateriaal aangekocht. Ook hebben wij de veiligheidsaspecten meteen als eerste aangepakt.

Als ik zeg het grootste kdv dan is het ook groot n.l 5.500 m2 grondgebied met een eigen zwembad 12x6 mtr. Wij bieden naast de dagopvang ook naschoolse opvang aan, waarbij ook huiswerkbegeleiding mogelijk is, en het ophalen van de kinderen van school behoort ook tot de mogelijkheden. Aan alle zittende kinderen vanaf 04 jaar bieden wij zwemles aan. Kennen tijdens de vakantie ook een vakantieplan van 3 volle weken. Alle leidsters zijn gediplomeerd en worden door ons middels workshops naar een hoger niveau gebracht, naar Nederlandse maatstaven. Dit laatste geldt voor de gehele opvang.

Openingtijden zijn van 06.30 tot 19.00 uur het gehele jaar geopend. Tarieven zijn erg laag gehouden ondanks de grote kwaliteit die geboden word.

Begin aug dient onze website de lucht in te gaan en houden wij ook een grote open dag, zodat eenieder kennis kan komen maken met het modernste kinderdagverblijf op het eiland. De overheid DCE ziet Kinderdagverblijf DINO's PLACE als voorbeeld voor het gehele eiland.

Kdv DINO'S PLACE is gelegen aan de Cabo Verdeweg 9-9a.

Heb ik dmv deze korte info uw intresse gewekt, en bent u van mening dat het is wat u zoekt maar wenst eerst nog meer informatie, dan kunt u geheel vrijblijvend contact opnemen, of beter nog een kijkje gaan nemen op de locatie. U bent van harte welkom.

Martin Dickens.

• soraima

Beste Lies ik ben op zoek naar een kinderopvang voor mijn kind die zit in groep 3.

Kan ik een telefoonnr. van u krijgen voor nader toelichting.

Groeten en alvast bedankt,

Soraima

• virginia

goede morgen,

ik wil de telefoon nummer van dino' s place te curacao weten.

hartelijk bedank

• Idelean Leolina

bon tardi Sheila mi a mira bosnan advertentie den extra anto mi ta kiera sa ku bosnan ta duna les tambe paso mi a kaba stichting NISSI Curacao na ana 2007 y mi no tin experencia di traha den kresh pero mi no ta mucha chiki mi ta un senora di 42 ana di edad y graag mi kier a sa pa mi sigi bai den e rango masha danki pa a tende lokual ku mi a manda mi nomber ta Idelean Leolina mi email adress ta ideally1@live.com

• Sergan Anlar

Beste Lies,

Mijn naam is Sergan Anlar, geboren in Turkije en getogen in Nederland.

Dit jaar (2010) wil ik graag verhuizen naar Curacao.

Ik heb mijn studie afgerond als sociaal pedagogisch medewerker in Nederland. Ook heb ik ruim 5 jaar ervaring als pedagogisch medewerker.

Ik ben al op zoek naar een huis op Curacao, maar dat hangt ook af of ik een baan kan vinden.

In het bovenstaande bericht las ik dat u een kinderopvang hebt geopend.

Ik zou graag wat meer informatie willen ontvangen.

U kunt mij mailen. Ik kan ook telefonisch contact met u opnemen. Hiervoor kunt u uw telefoonnummer naar mij mailen.

Ik hoor graag zo snel mogelijk antwoord van u

Met vriendelijke groet,

S. Anlar

• Nadia

Hallo,

Ik zit momenteel in mijn laatste jaar SPH en zou graag na de zomer (dus rond september) aan het werk willen in het buitenland voor een bepaalde tijd.

Op internet ben ik druk aan het zoeken naar iets waar ik aan het werk kan. Is het mogelijk om binnen deze kinderopvang aan het werk te gaan? Graag zou ik hier dan meer informatie over ontvangen.

Groetjes Nadia