Heer jansen, ik heb van uw probleem kennis genomen en kan hier wellicht een oplossing bieden. Daar ik niet weet in welk deel of wijk u woonachtig bent, ga ik het toch proberen, je weet maar nooit.
Sinds 01 Januari hebben wij het grootste kinderdagverblijf op het eiland overgenomen en zijn driftig aan het werk geslagen, zo hebben wij alle gebouwen voorzien van een nieuwe verflaag, plafonds vernieuwd, airco's aan laten leggen, lokalen verbouwd etc en nieuw meubilair maar ook voldoende spel en ontwikkelingsmateriaal aangekocht. Ook hebben wij de veiligheidsaspecten meteen als eerste aangepakt.
Als ik zeg het grootste kdv dan is het ook groot n.l 5.500 m2 grondgebied met een eigen zwembad 12x6 mtr. Wij bieden naast de dagopvang ook naschoolse opvang aan, waarbij ook huiswerkbegeleiding mogelijk is, en het ophalen van de kinderen van school behoort ook tot de mogelijkheden. Aan alle zittende kinderen vanaf 04 jaar bieden wij zwemles aan. Kennen tijdens de vakantie ook een vakantieplan van 3 volle weken. Alle leidsters zijn gediplomeerd en worden door ons middels workshops naar een hoger niveau gebracht, naar Nederlandse maatstaven. Dit laatste geldt voor de gehele opvang.
Openingtijden zijn van 06.30 tot 19.00 uur het gehele jaar geopend. Tarieven zijn erg laag gehouden ondanks de grote kwaliteit die geboden word.
Begin aug dient onze website de lucht in te gaan en houden wij ook een grote open dag, zodat eenieder kennis kan komen maken met het modernste kinderdagverblijf op het eiland. De overheid DCE ziet Kinderdagverblijf DINO's PLACE als voorbeeld voor het gehele eiland.
Kdv DINO'S PLACE is gelegen aan de Cabo Verdeweg 9-9a.
Heb ik dmv deze korte info uw intresse gewekt, en bent u van mening dat het is wat u zoekt maar wenst eerst nog meer informatie, dan kunt u geheel vrijblijvend contact opnemen, of beter nog een kijkje gaan nemen op de locatie. U bent van harte welkom.
Martin Dickens.