Kinderopvang Curacao (GEWIJZIGD)

• Lies

Ik ben een lerares basisonderwijs met ervaring uit Nederland en op Curacao. Wij gaan een naschoolse opvang met professionele huiswerkbegeleiding starten op Curacao. Onze opvang zal uw kind of kinderen meer bieden dan de al bestaande opvangcentra op Curacao. Wij zijn ons ervan bewust dat al erg veel opvangcentra zijn, maar wij willen juist datgene bieden dat er nog niet is. Wanneer u meer informatie wil kunt u uw vragen mailen naar:

**********@gmail.com

Lies

Lies verzoek om geen reclame te maken op het prikbord, daarvoor kunt u de afdeling: emigratie-markt misbruiken.

Ron

• Lies

sorry ron dat wist ik niet.

Hoe kan ik het bericht verwijderen?

• Marcel

Nah je hoeft het niet te verwijderen ik heb wat aangepast, op de markt mag u adverteren wat u wilt.

Succes en bedankt voor je medewerking.

• Ester

Hoi Lies,

Ik ben student Sociaal Pedagogisch Hulpverlening in Nederland. In Juli van dit jaar ben ik afgestudeerd en toe aan een uitdaging. Ik ben mij aan het oriënteren op een (tijdelijke) baan in Curacao. Mijn voorkeur (aangezien mijn opleiding) ligt bij het werken met kinderen en zodoende viel me jouw berichtje op. Zijn er mogelijkheden binnen jouw opvang tot het solliciteren voor een werkperiode van 6 - 12 mnd?

Zie graag je reactie tegemoed,

Vriendelijke groeten,

Ester

• f.j.jansen

Hoi Lies,

je mailtje viel me op. We zoeken voor onze twee meiden naschoolse opvang met huiswerkbegeleiding op Curaco…. ben je al van start of zijn het vooralsnog plannen?

Ik hoor het wel

Frans

• sui

Hai ik ben sigma

ik werk al 10 jaar als gastouder in nederland per november zou ik graag terug naar

curacao en zou graag mijn eigen gastouderburue willien openen.

wie kan mij een mening geven.

• shaela senior

ik heb een vraag ik ga met mijn kinderen terug naar mijn eiland maar ben nog op zoek voor een na schoolse opvang in de buurt van groot kwartier.in welke woonplaats gaat u aan de slag wilt mij aub terug mailen

vriendelijke groet shaela senior

• daphnewordragen

hallo lies

heb je mischien nog twee staigares nodig die u kunnen helpen.

wij zijn twee spontane lieve meiden die op een kinderdagverblijf in nederland werken en we willen heel graag ervaring opdoen in het buitenland

groeten daphne en daisy

daffie_duck_@hotmail.com

• f.j.jansen

Hoi Lies,

Hoe staat het met de plannen?

Na de schoolvakantie hebben wij nog steeds en uitdaging staan voor het komende schooljaar voor wat betreft de naschoolse opvang. Twee meiden en geen opvang !!

Frans

• kdvdino@home.nl

Hoi Sheila.

Hierbij kan ik je een aanbieding doen voor de Naschoolse opvang maar ook evt dagopvang. Ons kinderdagverblijf DINO's PLACE is gelegen aan de Cabo Verdeweg 9-9a, en is waarschijnlijk niet bij je in de buurt, maar aangezien wij de kinderen ook van school halen(indien gewenst) behoeft dit geen probleem te zijn, denk ik. Wij als ondernemers in de kinderopvang in Nederland enwel te Tilburg, onder de naam kinderdagverblijf Dino ( www.kdv-dino.nl) hebben sinds 01-01-09 het grootste kinderdagverblijf op uw eiland overgenomen. Zijn voortvarend aan de slag gegaan om alle gebouwen een facelift te geven dmv alle buitengevels te schilderen, nieuwe plafonds aan te brengen, alle lokalen te voorzien van airco, maar ook het aankopen van nieuw meubilair en voldoende spel en ontwikkelingsmateriaal. Als eerste hebben wij de veiligheid van de kinderen en leidsters ter hand genomen, daar veiligheid bij ons erg hoog in het vandel staat.

Alle leidsters d.m.v workschops op een hoger niveau gebracht, invoering van een pedagogischbeleidsplan en huiswerkbegeleiding door erkende onderwijzeres.

Daar de totale oppervlakte 5.500 m2 bedraagt hebben wij ruimte voor 100 kinderen in de dagopvang en eveneens 100 in de naschoolse opvang. Zijn het hele jaar door geopend en organiseren tijdens de vakantie ook een vakantieplan 3 volle weken hele dagen. Ook bezitten wij een eigen zwembad 12x6 mtr, waar de kinderen v.a 4 jaar zwemles krijgen. DINO;S PLACE (voorheen Cado's Place) wordt het modernste kdv op het eiland, er wordt gewerkt naar Nederlandse maatstaven, en is geopend van 06.30 u tot 18.00 u. De overheid DCE stelt DINO'S PLACE als voorbeeld voor de kinderopvang op het eiland.

Ondanks de grote investeringen houden wij de kostprijs betaalbaar. Mocht u intresse gewekt zijn door deze beperkte informatie en bent u geintresseerd in meer informatie, is geen probleem u kunt geheel vrijblijvend contact opnemen d.m.v de mail kdvdino@home.nl. of een kijkje komen nemen op het kinderdagverblijf.

Ook zijn wij druk bezig om de website klaar te krijgen die in Aug de lucht in zou moeten, en het organiseren van een OPEN DAG in de maand Aug, zodat eenieder kennis kan maken met het modernste kinderdagverblijf op uw eiland. Groetjes. Martin Dickens.