Kinderopvang Curacao (GEWIJZIGD)

• Lies

Ik ben een lerares basisonderwijs met ervaring uit Nederland en op Curacao. Wij gaan een naschoolse opvang met professionele huiswerkbegeleiding starten op Curacao. Onze opvang zal uw kind of kinderen meer bieden dan de al bestaande opvangcentra op Curacao. Wij zijn ons ervan bewust dat al erg veel opvangcentra zijn, maar wij willen juist datgene bieden dat er nog niet is. Wanneer u meer informatie wil kunt u uw vragen mailen naar:

**********@gmail.com

Lies

Lies verzoek om geen reclame te maken op het prikbord, daarvoor kunt u de afdeling: emigratie-markt misbruiken.

Ron

• Lies

sorry ron dat wist ik niet.

Hoe kan ik het bericht verwijderen?

• Marcel

Nah je hoeft het niet te verwijderen ik heb wat aangepast, op de markt mag u adverteren wat u wilt.

Succes en bedankt voor je medewerking.

• Ester

Hoi Lies,

Ik ben student Sociaal Pedagogisch Hulpverlening in Nederland. In Juli van dit jaar ben ik afgestudeerd en toe aan een uitdaging. Ik ben mij aan het oriënteren op een (tijdelijke) baan in Curacao. Mijn voorkeur (aangezien mijn opleiding) ligt bij het werken met kinderen en zodoende viel me jouw berichtje op. Zijn er mogelijkheden binnen jouw opvang tot het solliciteren voor een werkperiode van 6 - 12 mnd?

Zie graag je reactie tegemoed,

Vriendelijke groeten,

Ester

• f.j.jansen

Hoi Lies,

je mailtje viel me op. We zoeken voor onze twee meiden naschoolse opvang met huiswerkbegeleiding op Curaco…. ben je al van start of zijn het vooralsnog plannen?

Ik hoor het wel

Frans

• sui

Hai ik ben sigma

ik werk al 10 jaar als gastouder in nederland per november zou ik graag terug naar

curacao en zou graag mijn eigen gastouderburue willien openen.

wie kan mij een mening geven.

• shaela senior

ik heb een vraag ik ga met mijn kinderen terug naar mijn eiland maar ben nog op zoek voor een na schoolse opvang in de buurt van groot kwartier.in welke woonplaats gaat u aan de slag wilt mij aub terug mailen