wonen en werken in Suriname voor 1 jaar (of mischien langer)

• th. veltman

Beste mensen,

Ik wil heel graag voor minstens 1 jaar naar Suriname om te wonen en te werken.

Dit is 'n droom die ik realiteit wil laten worden.

Ben 49 jaar, werk in de zorg en wil dit plan uit gaan voeren voordat ik 65 jaar ben.

Ik weet alleen niet goed waar ik beginnen moet?

Weet iemand 'n organisatie die je kan helpen dit soort “projekten” te helpen

uitvoeren. Of is er iemand die dit al eens gedaan heeft en mij nuttige informatie

kan geven?

groetjes,

Thea

• Ruud_1960

Beste Thea Veldman,

ik ben op zoek naar iemand die een woning in Nederland voor langere tijd beschikbaar wilt stellen. Ik heb plannen naar Nederland toe te komen voor onbepaalde tijd en stel mijn woning voor onbepaalde periode beschikbaar. Ik ben zelf geemigreerd naar Suriname en wil voor studiedoeleinden van mijn dochter voor onbepaalde tijd naar Nederland. Mocht u interesse hebben, dan verneem ik dat graag. Voor informatie m.b.t. werk e.d. zal u wellicht het beste contact kunnen opnemen met een uitzendbureau in Suriname(voor meer info. http://www.surinamedirectory.biz/m_04/index.php?sel=nl_informant.php&pro_id=0&refid=545&offset=36&keyword= )

m.vr.gr.

Ruud

• gertrude

Hi Thea,

Het is heel toevallig , maar ik wil ook naar suriname voor een jaar

.Ben ook 49 jaar, en het is ook een droom van mij.

Weet ook niet waar ik moet beginnen.

Als je het weet mail me.

Groetjes Jenny

• Maureen Gunther

Beste Thea,

wat een superidee. Mijn dochter en ik gaan ook voor een jaar weg. Ik wil daar een huis starten voor mensen die zich daar een jaar willen vestigen.

Ik neem dan de zorg op me. Dit houdt in dat voor €500,- per maand heeft men dan kost en inwoning. Wij gaan zelf rond augustus, september weg.

Wil je meer weten dan hoor ik het wel.

Vriendelijke groeten,

Maureen.

• Maureen Gunther

Beste Jenny,

wat een superidee. Mijn dochter en ik gaan ook voor een jaar weg. Ik wil daar een huis starten voor mensen die zich daar een jaar willen vestigen.

Ik neem dan de zorg op me. Dit houdt in dat voor €500,- per maand heeft men dan kost en inwoning. Wij gaan zelf rond augustus, september weg.

Wil je meer weten dan hoor ik het wel.

Vriendelijke groeten,

Maureen.

• Vania

Ik ben over een jaar afgestudeerd. Ik volg de HBO opleiding SPH inmiddels werk ik nu al 3 jaar bij het Leger des Heils (dagopvang). Na mijn opleiding zou ik dolgraag voor een periode van minimaal 3 maanden willen werken en wonen in Suriname. Ik weet alleen niet waar ik een baan kan vinden of een goed onderkomen. Hebben jullie tips of ideeen??

Groetjes, vania

• aisa

hallo ruud ik heb een woning van drie slaapkamers en de huur is 387 euro in helmond dichtbij eindhoven

is het het zo dat je woning ruil wilt doen of wat bedoelt u eigenlijk ik heb sinds kort het plan om naar suriname te verhuizen met mijn man en 4 kinderen maar weet nog niet precies hoe ik dat allemaal wil doen en met werk voor mijn man en kinder opvang al die dingen moet ik goed bekijken maar ik wil graag weten wat uw bedoeling is wilt u in nl blijven voorgoed of maar een jaar of meer? en is het een woningruil die u wilt doen o

heeft u een koopwoning of huur?

wilt u mij daarover wat meer info geven aub

dan kunnen we verder praten

• richard

hollo ik richard kranenburg en ik wil daar wonen en plus ook werken want ik heb een verblijfverguning aangevraagt

bij de surinamese consolaat in amsterdam voor het jaar 2013 en voor langer want ik wil weg uit nederland voor altijd en niet

meer terug te keren naar nederland en ik zoek werk daar zo want ik wil weer terug in de onderhoud groen en om de mensen te helpen hoe ze het groen onderhouden moeten en weer leefbaar te maken en bij het groen behoort ook het papier pikken er bij of anderen werk samheden er bij.

je kunt mijn bellen op telefoonnummer {031}o657587748

vriendlijke groeten R.a. kranenburg

want mijn E.mail die doe het niet daar voor mijn bellen

• kenneth trajdos

hallo ben kenneth trajdos uit nederland(limburg)

ben geboren op 28-12-1983 te Heerlen.

ben al zolang opzoek na wonen en werken in buitenland .

ma je moet gewoon een plaats vinden om te beginnen en is best moeilijk te vinden

en toevallig zag ik dit en dacht bij mezelf geef eens antwoord erop een beetje levens ervaring

en beetje van de wereld zien lijkt me te gek. het probleem voor mij is alleen wat er allemaal te bieden is

ben voor alles inzetbaar.

hoop snel iets van jullie te horen.

met vriendelijke groet

kenneth trajdos

• helen oosterwolde

Heel graag zou ik van mensen die ervaring hebben met e.a wat je kan verwachten wanneer je je huisraad moet inklaren in suriname.Welke papieren je no..dig hebt en waar je nog meer op zou moeten letten.Mijn man is nederlander,welke andere problemen zou ik tegenaan kunnen lopen mijn man is nederlands.