He Ron wat heb je gedaan????

• Bianca

Kom ik even buurten zie ik dat de hele opmaak veranderd is.

En ik moet zeggen: niet erg ten goede. De leesbaarheid wordt hiermee niet vergroot en de kleur doet pijn aan de ogen..

Wil je een bericht openen krijg je gelijk de reclame ed te zien. Ik weet niet of hier meer mensen er last van hebben of dat zij dezelfde mening hebben. Als dat zo is, kan er dan aub iets aan gedaan worden?

• Ron

Ehm ja dit is de nieuwe versie prikbord, terug naar het oude kan niet meer.Dit is door SP zelf gedaan.Het is wel even wennen.Ik ga koste wat kost zorgen dat die kleur in ieder geval gaat veranderen,die witte strepen door dat blauw is ongezond.

• Patries

Ik zit ook regelmatig op een ander prikbord van startpagina en die is niet veranderd.

• Marvin

Er zijn duizenden prikborden,maar deze moest veranderd worden ivm een grote update.

• stippel

Jeetje ja, dit is echt instant hoofdpijn! Ik hoop dat er nog wat aan gedaan kan worden….

• Marcel

Ik vindt het wel leuk, ik krijg er honger van ?

• Pat

Betse Ron,

Dan stel ik voor dat jij rustig je honger stilt met jouw onoverzichtelijk en gebruiksonvriendelijk prikbord. Ik dacht dat het de bedoeling was van de makers en de beheerder om naar de gebruikers te luisteren.

Ik ga in elk geval op ´dieet´ wat dit prikbord betreft. Ik kom af en toe eens kijken of er wat ten goede veranderd wordt. Ik vrees dat veel vaste klanten van JOUW prikbord zullen afhaken. Ik hou het in elk geval voor bekeken.

Pat

• Marcel

Terugdraaien is niet mogelijk, zelfs ik heb daar geen invloed op, succes voor 2009.

• Marcel

Pat Schreef:

——————————————————-

> Betse Ron,

>

> Dan stel ik voor dat jij rustig je honger stilt

> met jouw onoverzichtelijk en gebruiksonvriendelijk

> prikbord. Ik dacht dat het de bedoeling was van de

> makers en de beheerder om naar de gebruikers te

> luisteren.

>

> Ik ga in elk geval op ´dieet´ wat dit prikbord

> betreft. Ik kom af en toe eens kijken of er wat

> ten goede veranderd wordt. Ik vrees dat veel vaste

> klanten van JOUW prikbord zullen afhaken. Ik hou

> het in elk geval voor bekeken.

>

> Pat

Toen ik je website op de homepage plaatste klonk je een stuk positiever, wat moet daarmee gebeuren ?

• Pat

Beste Ron,

Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat mijn website op de homepage staat/stond. Maar goed, mijn dank daarvoor.

Waar het hier om gaat, is hetvolgende: verbeteringen ten goede zijn altijd welkom, maar dat is hier in dit geval niet zo, en ik ben niet de enige die er zo over denkt. Het geheel is voor m ij althans gebruiksonvriendelijk en onoverzichtelijk, waar het vroeger perfect werkte.

En mijn reactie was meer een reactie op die van jou, een reactie die niet betaamt voor een moderator die begaan is met wel en wee van zijn prikbord. Ik meen te weten dat een moderator ervoor moet zorgen dat op zijn prikbord/forum alles naar wens loopt…wel, dit is niet zo. Als jij dan vertelt dat je ´honger´ krijgt van ofwel de opmerkingen ofwel de veranderingen, en je doet dit op het prikbord dan moet je de bal die je kaatst terug verwachten.

Ik kan je verzekeren dat ik, was ik moderator van dit prikbord, de mensen met kritiek persoonlijk zou gemaild hebben om hen te vragen wat de opmerkingen zijn. Opmerkingen hoeven nl niet altijd kritiek te zijn. Je kan ze gebruiken om verbeteringen aan te brengen. Maar smalende opmerkingen maken, iets wat je in je eigen Faq verbied, geven me het gevoel dat jij, omdat je één knopje meer ter beschikking hebt dan wij, op ons neerkijkt, wat mijn ervaring is met vele moderatoren op vele prikborden/forums. En dat is jammer, want je herkreeg de rust op je prikbord maar nu ga je zelf olie op het vuur gooien…

Pat

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.