akte van levering

• Fred

Wij gaan binnenkort vertrekken, maar als ons huis verkocht wordt schijnt er een akte van levering getekend te moeten worden waarvoor ik een volmacht bij de notaris in Colombia (waar we dan wonen) zal moeten afgeven . Aldus onze makelaar.

Is daar geen andere oplossing voor? Ik ga er van uit dat er dan ook een tolk-vertaler zal moeten woden ingeschakeld aldaar. Op zich het versturen is geen probleem.

• Hank

Voor zover ik weet kun je gewoon de notaris in Nederland machtigen die innamens u de overdracht tekent. Voorafgaand je vertrek even regelen bij de notaris.

• Fred

Er zijn 2 volmachten.

De makelaar geeft aan , dat er

1. nu een volmacht voor het tekenen van de koopacte geregeld kan worden.

2. Doch dat een volmacht voor het tekenen van de acte van levering via een notaris in Colombia moet worden geregeld.

• bianca

Wij gaan ook binnenkort weg en ons huis staat ook te koop maar wij hebben bij de notaris mijn moeder gemachtigd om voor ons te tekenen.De notaris zelf kun je ook machtigen volgens onze makelaar bel gewoon even een noratris moet geen probleem zijn.

• stippel

Dat hebben wij toen ook gedaan: de notaris gemachtigd. Was geen enkel probleem. Is inmiddels al wel wat jaartjes geleden, dus misschien zijn de regeltjes veranderd?