Mannentekort aan Australische kust !

• emigratie.startpagina.nl

Overschot aan jonge vrouwen aan kust AustraliëMannentekort aan Australische kust.

Verhuizen naar de kustgebieden van Australië is wellicht zo'n gek idee nog niet; er wonen daar namelijk 100.000 meer vrouwen dan mannen.

Werk

Het tekort is ontstaan doordat veel kerels tussen de 20 en 35 jaar emigreren voor hun werk, bijvoorbeeld naar Dubai. Veel vrouwen trekken juist vanuit het binnenland naar de kust in de hoop werk te vinden

Australië probeert het mannentekort tegen te gaan door hen voordelen te bieden bij immigratie. Overigens is de situatie op het platteland compleet anders, daar is juist een tekort aan vrouwen.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2008/08_augustus/30/opmerkelijk/0830_1130_mannentekort_australie.xml

• Henk

Welke kust en welke categorie vrouwen? Dat lijkt me geen onaardige informatie.

• anne73

De lengte van de kustlijn is 36.735 km…

Een flinke meerderhed van de Australische bevolking woont er al.

• Johan

perssoonlijk zou ik nog niet eens begraven willen liggen in Australie…..en hun vrouwen vind ik echt niet om aan te zien. Zeker niet die van Angelsaksische afkomst…brrrrrrrrrr wat een lelijkerds.

Johan

• Anne73

Ben je er al eens geweest dan?

Blijkbaar ben je zelf gezegend met een goddelijk voorkomen ;)