beste henk,hank of hoe je ook heet
gezien de tijdstippen dat je goedbedoelde reacties spuit op deze pagina, concudeer ik dat een normale baan jou zeker niet gegunt is.
het feit dat je loopt te zeuren over taalfouten kan niet de bedoelling zijn op dit prikbord. het vragen van info over immigratie wel, toch?
dat mijn vrouw bij het vragen naar info zo nu en dan een spelfout maakt is toch geen reden om haar zo af zeiken, maar het schijnt een hobby van je te zijn, gezien de reacties op vragen van anderen op deze pagina.
ook haar naam judje moeder van drie is altijd nog beter als zelf steeds een andere naam gebruiken .
het feit dat wij als gezin de mogeijkheid overwegen om naar noorwegen te verhuizen en daar van het leven te gaan genieten,en met genieten bedoel ik dan ook echt genieten, ik hoef niet niet meer te werken mijn bank saldo is genoeg om een groot gedeelte van noorwegen op te kopen. ik kan mij vestigen waar ik maar wil met mijn gezin. iets wat jou niet gelukt is waarschijnlijk anders zou je niet steeds azijn pissen over andere mensen. met vriendelijke tot niet weerhorens
gerwin.