onnodig comentaar henk hank ???

• gerwin

beste henk,hank of hoe je ook heet

gezien de tijdstippen dat je goedbedoelde reacties spuit op deze pagina, concudeer ik dat een normale baan jou zeker niet gegunt is.

het feit dat je loopt te zeuren over taalfouten kan niet de bedoelling zijn op dit prikbord. het vragen van info over immigratie wel, toch?

dat mijn vrouw bij het vragen naar info zo nu en dan een spelfout maakt is toch geen reden om haar zo af zeiken, maar het schijnt een hobby van je te zijn, gezien de reacties op vragen van anderen op deze pagina.

ook haar naam judje moeder van drie is altijd nog beter als zelf steeds een andere naam gebruiken .

het feit dat wij als gezin de mogeijkheid overwegen om naar noorwegen te verhuizen en daar van het leven te gaan genieten,en met genieten bedoel ik dan ook echt genieten, ik hoef niet niet meer te werken mijn bank saldo is genoeg om een groot gedeelte van noorwegen op te kopen. ik kan mij vestigen waar ik maar wil met mijn gezin. iets wat jou niet gelukt is waarschijnlijk anders zou je niet steeds azijn pissen over andere mensen. met vriendelijke tot niet weerhorens

gerwin.

• Henk

Spelling enzovoorts heeft niets met geld te maken dus die opmerking plaats ik niet. Verder wens ik eenieder alle succes toe met emigratie. Bepaalde informatie is echter zeer eenvoudig via www.google.nl te achterhalen.

Veel plezier verder met het opkopen van een groot gedeelte van Noorwegen!

• Hank

Beste Gerwin,

Voor iemand met voldoende banksaldo om een groot gedeelte van Noorwegen op te kopen en bovendien een vrouw heeft die de respectabele naam “Judje moeder van drie” draagt vind ik het tamelijk onbegrijpelijk dat hij de namen Henk en Hank voor dezelfde persoon aanhoudt, al helemaal als zij verschillende IP extensies hebben.

Bovendien, de tijdstippen dat Henk (of Hank?) hiet post duidt er wellicht op dat Hank (of Henk?) voldoende banksaldo bezit om niet te hoeven werken. Misschien wel genoeg om de rest van Noorwegen op te kopen (maar waarom zou je?)

• Honk

Oei!

• Hink

Ai!

• Sophia

Waar blijft de hunk? :D

• Erik

Blijft een hobby van Nederlanders he, anderen afzeiken en afkatten. Wat ben ik blij dat ik uit dat platte polderland weg ben.

• Hunk

Daar is niets NL aan. Dat is kleinburgerlijk gedrag.