Amazone delta.

  • Rene A.J. van Oudenniel

    Mijn naam is René A.J. van Oudenniel en ik woon nu goed 20 jaar in Zuid Amerika waarvan 5 in Frans Guyane en de rest in Brazilië waarvan de laatste 6 jaar in de Amazone-delta waar ik een ekologisch projekt aan het opzetten ben.

    Daarover is te lezen in www.bbcnet.com.br/theothersite .

    Om een idee te krijgen over welk gebied het gaat heb ik een album met sfeerfoto`s aangemaakt die in de onderstaade link te zien zijn buiten de foto`s die op mijn website staan.

    http://www.mijnalbum.nl/Album=FZRXE8FH

    Ik ben op zoek naar een aantal mensen die hieraan mee willen werken met de mogelijkheid om een zekere tijd per jaar, hetzij definitief, daar te gaan wonen.

    De bedoeling is om met de plaatselijke bevolking een ekologisch park op te zetten wat geheel zelfstandig kan funktioneren en waar alles wat de gemeenschap nodig heeft te produceren.

    Dit gekombineerd met ekologich toerisme.

    Mochten er mensen meer willen weten of interesse dan zal ik met plezier iedere vraag beantwoorden en een verdere uitleg van de opzet toesturen.

    Opmerkingen, vragen en ideeen zijn welkom!

    Met vriendelijke groet,

    René.

  • Henk

    Veel succes maar het lijkt me pensioentechnisch/verzekeringstechnisch enzovoorts allemaal erg vaag.

  • Rene A.J. van Oudenniel

    Beste Henk,

    Ik weet niet of jij de ontwikkelingen in de wereld een beetje bijhoudt en zo ja via welke bronnen maar we zitten op een punt wat ik al jaren geleden aan heb zien komen, pensioen en verzekeringstechnisch gezien zit de wereld erg slecht tot vreselijk in elkaar.

    Ik heb het donkerbruine vermoeden dat voor deze generatie en de volgende er geen enkele zekerheid meer is!

    Daarvoor zal ik even wijzen op 2 artikeltjes die een goed beeld geven van wat er te wachten staat en neem van mij aan dat de harste klappen weer gaan vallen bij Jan met de Pet.

    >>By Patrick Wood, Editor

    September 15, 2008

    The immediate aftermath of the Lehman Brothers bankruptcy will be a massive and manic flight to liquidity and withdrawal of funds and credit from banks, S&L's, insurance companies and brokerages, leading to more failures.

    Nothing can stop it at this point. ( verder: http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19087 )

    >>>Geen vastliggend scenario in geval van nood

    15-09-2008

    Stel je voor: Het is zondagavond, en minister van Financiën Wouter Bos kijkt met het bord op schoot naar Studio Sport als de telefoon gaat. ING-bestuursvoorzitter Michel Tilmant aan de lijn. Zijn bank staat op de rand van de afgrond. Wat is dan het scenario?

    (Verder: http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19083 )

    Dan ben ik ervan overtuigd dat deze hele krisis systematisch is opgebouwd door bepaalde instellingen zodat er geen stoppen aan is……….deze is geheel gepland!

    Dan wil het verder maar niet hebben over wat de konsekwenties kunnen zijn van deze krisis op wereldniveau…….de messen worden geslepen.

    Ik heb een duidelijk gevoel dat diegenen die straks voor zijn eigen eten kan zorgen er het beste uit zal komen.

    Als het al niet te laat is om deze stappen nog te kunnen ondernemen!

    Met vriendelijke groet,

    René.

  • stippel

    Tja, niks is zeker, en zelfs dat niet.

  • Henk

    De marsmannetjes komen misschien wel specifiek naar de Amazone delta. En in Groningen kun je ook een lap grond kopen om aardappelen te verbouwen. Een non argument dus.

  • Rene A.J. van Oudenniel

    Wie heeft het over marsmannetjes???

    En mocht je in Gronigen willen wonen dan zit je op de verkeerde pagina………

    Ik snap jouw opmerking eerlijk gezegd niet zo goed!

    Mvg.Henk schreef:

    >

    > De marsmannetjes komen misschien wel specifiek naar de

    > Amazone delta. En in Groningen kun je ook een lap grond kopen

    > om aardappelen te verbouwen. Een non argument dus.

  • stippel

    Rene, het klinkt allemaal zo paranoide… Ik heb een prima lapje grond in Nederland (hoog boven NAP) dus bij mij komt het wel goed. Wat Wouter de Boskabouter en kornuiten verzinnen, zal me heus wel ergens raken maar op dit moment eet ik er geen boterham (en geen suikerbiet) minder om.

  • Dian(a) Asjes

    Ben jij de René uit Haarlem/Schalwijk waarmee ik een jaar of 35 geleden verkering heb gehad?

  • Fransendiana

    Lol haha

  • wima

    Dag Rene,

    Graag zou ik wel wat meer informatie willen hebben. Heb zelf al een tijd in brasil gewoond. Woon nu weer in nederland, zit echter weer te denken om terug te gaan.

    mvg

    wima