Heeft iemand ervaring met een internationale verhuizer, redelijke prijs, secuur, enz? Het gaat niet om heel veel, ongeveer 3 vierkante meter denk ik maar het moet wel even goed gebeuren Bedankt alvast voor reacties.
Hoi Sofia,
Ik heb verschillende offertes aangevraagd met verschillende opties, overigens ging bij ons alles in een container.
Je kan ook alleen ergens een container huren en dus alles inderdaad helemaal zelf doen.
Schakel je een verhuisbedrijf in ook dan zijn er verschillende opties:
- deur tot deur; zij komen alles bij jou thuis inpakken, maken alle papieren, zetten alles in de container, regelen de douane afhandeling in het nieuwe land, en het weer uitpakken van de spullen in je nieuwe huis. Uiteraard de duurste optie.
- zelf een deel doen….dus of het deel in NL of het deel in het buitenland of beide.
Wij hebben alles zelf ingepakt in dozen en ook de meubels zelf ingepakt. De verhuizers kwamen alles nummeren en de papieren in orde maken voor de douane en nog een paar dingen ingepakt die moeilijk waren zoals fietsen waar ze speciale dozen voor hebben. Zij hebben vervolgens alles in de container gezet, werkelijk een vak apart. De douane afhandeling in Argentinie hebben we zelf gedaan omdat ze er erg veel geld voor vroegen en we contacten hebben bij de douane dus het veel goedkoper zelf konden doen. Ter plekke een vrachtwagen gehuurd en in ons nieuwe huis alles zelf uitgepakt.
Alles is heel overgekomen!!!!
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Verkroost (die horen bij de UTS verhuizers die in elke regio wel een aangesloten bedrijf hebben).
Overigens heb ik toendertijd (2005) zitten zoeken hier op dit prikbord en ook van 1 bedrijf (waarvan ik de naam niet meer weet) slechte verhalen heb gelezen.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes Patries
We hebben contact opnomen met http://www.dijkshoorn.nl/ via een offertebureau en die lijken tot nu toe nog redelijk geprijsd en vakkundig. Ik laat weten hoe het is gegaan en ga ook kijken wat erbij komt kijken om het zelf te doen, we zijn maar een weekje in Nederland dus dat kan nog lastig worden… maar we hebben nog nergens toe besloten!
Ben inderdaad wel blij dat het allemaal rond is!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?