Frites zaak

• Kuifje

Weet iemand of er een friteszaak bestaat in Australië? Behalve in Sydney.

Of misschien heeft hij bestaan?

Kan iemand er iets ook eventueel vertellen over de verkrijgbaarheid van snacks in Australië?Zoals frikandellen, kroketten, bamischijven etc Of ze maakt etc.

Al de informatie is welkom.

Behalve reacties zoals, over thuis blijven (heimwee), te vet etc etc.

Dit weten allemaal wel.

Gewoon een friteszaak op zetten in Australia.

Ook als iemand weet of er een fastfood restaurant te koop is.

• Ron

http://emigratie.prikpagina.nl/read.php?f=490&i=15644&t=15644

• kuifje

en

• m.lintermans

Wat bedoel je met je reactie?

• Ron

Wat bedoel je met “en” ?

Hier kun je alvast wat reacties op lezen,dit was namelijk dezelfde vraag,misschien kun je er je voordeel uit halen.

Vr.groet.

• kuifje

Klopt had ik ook al gekeken.

Maar kon daar geen bruikbare tips info vinden.

Gebazel over vet en heimwee etc

• Hank

Enig idee waarom frikandellen, kroketten, bamischijven buiten Nederland door niemand gegeten worden? Precies, omdat het oneetbare troep is. Niet omdat het vet is, of ongezond is, maar omdat het gore oneetbare troep is.

Zoek in Australie naar plaatsen waar veel Nederlanders wonen en u zult wellicht een kans hebben om deze potsierlijke fritaten op de markt te brengen.

Wellicht dat in die contreien een van onze landgenoten reeds op het schaamteloze idee is gekomen om Neerlands Grootste Culinaire Misdaad aan de shagrokende, klaverjassende, Heinekendrinkende, naar Andre Hazes luisterende man te brengen.

• kuifje

Klopt, ben het helemaal jouw eens.

Vandaar deze oproep.

Om achter leveranciers en eventueel al bestaande snackbars te komen.

Zelfs panden en alle andere tips geweldig.

• Luna

Beste Hank, u schrijft.

Wellicht dat in die contreien een van onze landgenoten reeds op het schaamteloze idee is gekomen om Neerlands Grootste Culinaire Misdaad aan de shagrokende, klaverjassende, Heinekendrinkende, naar Andre Hazes luisterende man te brengen.

===========================================================

Een individu, die zich happy voelt om bovenstaande te gebruiken, te doen of te beluisteren, moet dit in mijn optie gewoon kunnen doen.

Om dan als een soort onbenul (zachtjes uitgedrukt) door u te worden neergezet, zegt meer over u dan over de ander.

Waarschijnlijk denkt u door zich hiervan te weerhouden, dat u langer leeft, ik kan u geruststellen, het LIJKT langer.

• Canadastrid/Saska

Het wordt allemaal weer erg vriendelijk verwoord, kan dat nou niet eens anders?

Toch hebben ze wel een beetje gelijk, ik denk dat een snackbar mocht het al kans van slagen hebben je echt in een buurt moet gaan zitten met veel Nederlanders.

De Australiers hun eetgewoonten laten wijzigen zal net zo moeilijk zijn als een Australier dat in Nederland zou proberen te doen.