SMOELENBOEK actief !

• emigratie.startpagina.nl

Ben weer terug hoor, mijn tuin is inmiddels half weggedreven, maar ok, het SMOELENBOEK is geactiveerd….voor de geinteresseerden die dit leuk vinden……

groet

Ron

• anne73

Kan aan mijn liggen (is in veel gevallen ook zo), maar ik zie het smoelenboek nergens.

• Ron

Nah dan moet je even via de homepage aanklikken Anne.

• anne73

Ik wist wel dat het aan mij lag ;)

Er zijn nl prikborden waarop je rechts een link naar het smoelenboek hebt staan en blijkbaar werkt het overal anders.

Bedankt!

• Bianca

Ik als een speer naar het smoelenboek en wat zie ik?

Nul komma nul smoelen.

Dat valt me een beetje tegen Ron, ik had minimaal gehoopt om jou tegen te komen.

En waar blijven de andere vaste prikkers? Ik wil niet als enige daar staan, vandaar dat ik nog geen foto van mezelf heb geplaatst.

Of euh… komt dat te dicht bij en ben je ineens zichtbaar voor anderen???

• Ron

Het heeft meer te maken met uw dan aanwezige slapeloze nachten.:D

• Bianca

Zei ik iets over slapeloze nachten? Zo erg is het gelukkig niet maar ik wacht nog even op andere reacties.

• Verward

Dus? “Als er één schaap over de dam is volgen er meer.”

Ron het eerste schaap? :-))))))))))

• Sophia

Ik snap het niet helemaal… moeten we opnieuw een account aanmaken voor het smoelenboek of kan ik mijn bestaande profiel aanpassen? Ik HEB al een foto geplaatst, ok, niet van mijn GEZICHT misschien maar wel iets :)

• Ron

Als het goed is kan je met je huidige inlognaam en password iets plaatsen.

Je profiel aanpassen kan je altijd als je ingelogd bent, bovenin verschijnt dan “”mijn profiel“” en “”aanpassen“”