Werk zoeken

• Wenneke

Hoi

Nu ga ik maar als een gek op zoek naar werk. Van mijn zus begreep ik dat er meer via netwerken werk geregeld wordt. Op banensites kom ik zoveel tegen. IK wil niet 400 keer mijn brief versturen want dan weet ik zelf niet meer wat wat is. Is er een effectieve manier om direct te zoeken naar werk dat past?

Bemiddeling of iets?

• Wenneke

In Toronto Canada of Vancouver eventueel. Danweet iedereen over welk land het gaat :)

• Sophia

Wenneke, mag ik je een e-mail sturen?

• Wenneke

Hoi

Ik heb een mail gestuurd naar je website. Coole site zeg! Ook niet mis dat huisje daar.

• Sophia

Dank je wel :) Mail is verzonden!

• Canadastrid/Saska

Nu liggen Toronto en Vancouver wel een eindje uit elkaar, maar misschien is het een idee om zelf naar Canada te gaan en bij bedrijven je resume af te geven.

Zo hebben wij het gedaan, 1e was raak,die heeft werkvergunning geregeld, met een half jaar zaten we in Canada.

Na een jaar via PNP permanent visum aangevraagd.

• Ron

Toronto….aleen al voor de soca (muzieksoort uit de west indies)optredens zou ik er al heen willen.U bent gezegend met zeer grote namen uiit het Caribisch gebied die daar elk weekend optreden…… ( www.toronto-lime.com ) als je er van houdt natuurlijk….schijnen zeer veel Trinidadians en Bajans (Barbados) te wonen

• Saska

Ron ik woon niet in Toronto, maar in Sakatchewan.

Saskatoon mag zich een stad noemen, maar wij pakken elke Vrijdag heel snel de auto om naar ons weekendhuisje te gaan.

Een oud farmhouse, op 36 acres (+14 ha) om daar van de stilte te genieten.

Geen muziek optredens/concerten voor ons, al klinkt het kakelen van mijn kippen mij als muziek in de oren ;-)

• Wenneke

Ron

U moet wel een muziek leraar zijn. Alle nationaliteiten zitten in Toronto, het is multiculturele hoofdstad van de wereld, maar bedankt voor je inbreng :s

Wenneke