*** Prikbord blijft definitief open ! ***

• Ron

Geachte bezoekers,

Dit prikbord blijft definitief open.

Deze week gaat ook de nieuwe emigratie.startpagina.nl online.

Feedback,tips e.d van harte welkom via de paginamail.

Groet van uw nieuwe beheerder,

Ron.

• Sophia

Mooi zo, ik ben blij dat te horen :) Welkom, Ron en ik hoop dat je de “unruly masses” een beetje aankan! Hehe.

Trouwens, mijn site/forum http://ikwilemigreren.info blijft ook definitief open :)

• emigratie.startpagina.nl

Alles blijft open, de grenzen ook :D

• Sophia

Hahahaha!!!! Dat hoop ik maar!!!

• Saska

He gezellig dat het toch open blijft, ik dacht nog een keertje kijken en als het dan nog weg is, dan haal ik het uit mijn favorieten.

Niet meer nodig dus.

Dat het hier maar (weer) erg gezellig mag worden.

Saska(aka Astrid)

• Sophia

Het is wat rustig op het moment, maar ik ben zo blij dat er nu een beheerder is, Saska/Astrid! Ik denk dat het hier weer een leuke plek wordt, zoals we gewend waren…

Een leuke frisse kleur en duidelijke richtlijnen, ik vind het hier in ieder geval weer prettig! Ik was heel erg geschrokken van sommige berichten hier de laatste maanden en vooral dat het allemaal maar zo ongecensureerd kon plaatsvinden. Gelukkig is dat achter de rug nu en kunnen we weer “gewoon” doen :)

Ik hoop ook dat de mensen die zo grof werden behandeld weer terugkomen, want er is niet zoiets als een domme vraag (alleen domme antwoorden en die zijn er genoeg) ;)

• Bianca

Mij raak je niet zo maar kwijt hoor!

• Patries

ik was ook al een paar keer aan het kijken wat er gebeurd was maar gelukkig blijft het bestaan en met een duidelijke uitleg aan de kantlijn.

goed zo.

Patries