waarheen

• Verward

Waar gaan wij naartoe?

Ieder naar het prikbord van het betreffende land?

• Bianca

Ik vind het erg jammer dat het gaat sluiten maar eerlijk gezegd niet anders verwacht: er was geen actieve moderatie.

In plaats van dit prikbord te sluiten zou er ook gekozen kunnen worden om vrijwilligers te zoeken die deze nobele taak op zich willen nemen.

Enne naar mijn “eigen prikbordland” is voor mij geen optie: daar worden alleen maar vragen gesteld over reizen en het verblijf aldaar.

• anne

Op het emigratie naar Australie prikbord is zeer weinig activiteit en op het Australie prokbord gaat het over routes en tijdelijk verblijf. Gelukkig is er nog een ander leuk forum voor (toekomstige) emigranten naar Australie te weten: www.xpdite.net/forum

• Verward

Wat ik zo jammer vind is dat het voor veel onderwerpen niet uitmaakt welk land het betreft. Gewoon fijn om te lezen hoe het een ander vergaat/vergaan is.

En ik zal jullie missen :-(((((((

• Sophia

Ik heb zelf een forum waar ik nu wat actiever mee zal gaan worden en wat meer zal promoten:

http://ikwilemigreren.info

Misschien is dat een alternatief voor sommigen…. ik zal hem eens grondig onder handen nemen :)

• Sophia

Eh, ik bedoel het forum, niet de personen die daar in contact wil blijven met mede emigreerders, lol.

Het forum heb ik nooit zoveel mee gedaan, maar als er belangstelling voor is, zal ik het optuigen met de nieuwste snufjes :)

• Verward

• Verward

Toevallig had ik je vorige week ‘gevonden’ en een mailtje gestuurd via dat forum ………
    daarom dit onderwerp “waarheen” gestart in de hoop dat je zou reageren
  • Sophia

Ik heb de site maar alvast vernieuwd, Verward, en hij zal gereed zijn in 2 tot 3 dagen. Ik dacht dat het beter nu alvast kon gebeuren, voordat mensen hem enthousiast gaan vullen :) Is dus nog een beetje leeg maar voordat dit prikbord sluit is hij helemaal klaar! :)

• Verward

Sorry, ik dacht als ze mijn naam zien weten ze dat ze ‘goed zitten’.

Of zijn er nog meer ‘Verwarden’????