Als duidelijk is dat het om een postadres gaat, dan levert dit geen probleem op. Dit moet dan wel duidelijk in het GBA staan en u moet toestemming geven.
Met vriendelijke groet,
Ik krijg het idee dat er verschil is tussen een ‘postadres’ (wat echt als je verblijfplaats gezien wordt, dus zoals bij de kleinzoon van Griet) en een ‘briefadres’, waar jouw post van nog lopende zaken in NL naar toe gaat terwijl jij in het buitenland bent (bij een bekende). Hier ‘n link waar de overheid het nog ’ns op uitlegt:
http://www.postbus51.nl/nl/home/themas/overheid-en-democratie/organisatie-van-de-overheid/gemeenten/gemeentelijke-basisadministratie-gba/kan-ik-een-briefadres-krijgen-als-ik-geen-vast-woonadres-heb.html
(gelukkig geen al te lange URL ;-)
Als het puur om de post gaat, moet het dus gewoon kunnen. Als het is om rechten op geld in NL veilig te stellen, is het fraude.
Dat Griet's kleinzoon bij haar woont gaat wel degelijk problemen opleveren met huursubsidie enzovoorts…
Goedendag ,
Ik help U graag met een adres.
U wordt ingeschreven in de basisadministratie van de gemeente .
Waaardoor u u kunt verzekeren en trasseerbaar bent voor officieele instanties
Vervolgens kunt u kiezen of u zelf de post wilt ophalen of dat ik het naar u kan zenden.
Deurwaarders?Daar kunt u afspraken mee maken.
ik de neem de aan U gerichte stukken in ontvangst en zend ze naar u!
Als u een uitkering van de sociale dienst heeft, dan kan ik u niet helpen.
Andere aan verzekering gerelateerde inkomens zoals: ww, wao, wayong,
etc, etc. zijn geen bezwaar.
Stuurt u een mailtje voorzien van uw volledige naam en telefoonnummer voor de werkwijze naar hulpinnood@hotmail.com.
Natuurlijk ben ik telefonisch bereikbaar via nr. 0623095290en via skype: beumer.r
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groeten Rob Beumer
Ik wil voor een paarjaar in turkye wonen,maar voor die tijd gewoom een brief adres bij mijn dochter hebben.
maar gewoon bij de gemeente ingeschreven blijven staan voor bv.woningzoekende en de nederlandse belasting voldoen.
Dan toch mijn huurwoning op zeggen.
Ik heb bij de gemeente Velsen geinformeerd maar die zeggen dat het mogelik is voor maar achtmaanden is dat zo.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?