En, Bianca?

• henriette

Ik had een heel stuk geschreven en maar gedelete , het was teveel off topic voor dit bord( zeker voor bepaalde mensen), beter om prive te mailen.

Ik ben nog wel af en toe hier geweest, veel topics waar ik niets mee had. Verder druk met oa het oppakken van een vroeger niet-afgemaakte studie.

• ElviraUK

Hoi Bianca, heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie kind! Blij dat alles goed is gegaan en dat je man erbij kon zijn. Ik vind het juist wel leuk om mee te leven, juist op het prikbord, dus laat de schreeuwers maar schreeuwen. Beetje gefrustreerd allemaal.

Groetjes, Elvira

• stippel

Wel jammer dat Sofia door die schreeuwers toch vertrokken is…

• ElviraUK

Vind ik ook jammer, ik denk dat er eerder ingegrepen had moeten worden want het beschavingsgehalte daalde zorgwekkend en het werd ook wat persoonlijk. Bovendien vind ik dat Sofia een hele normale vraag stelde, daar was niks mis mee en niks off topics aan, het was nota bene al eerder dit jaar ter sprake gekomen.

• Daisy

Ik vraag me af of er überhaupt wel een moderator is die meeleest op dit prikbord. Ik heb sterk de indruk van niet. De soort beledigingen en grofheid die ik hier de afgelopen tijd heb waargenomen zouden op prikborden/ forums met actieve moderators nooit zijn toegelaten.

• Saska

Ik heb deze toestand gemeld, (had ik al verteld) ik weet niet of meer het gedaan hebben, ik heb ook geen reaktie gehoord.

Maar het is wel rustiger nu…of lijkt dat nou zo?

• Daisy

Laten we hopen dat het geen stilte voor de storm is. Op het engeland prikbord duikt er juist weer zo'n zelfde soort figuur op. Toeval?

• Bianca

Ja, ik heb het ook gemeld maar ook geen reactie terug gekregen.

Het lijkt erop dat het geholpen heeft en maar hopen dat het idd geen stilte voor de storm is.

• Patries

Bianca ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal omdat ik (zoals je je misschien nog kan herinneren) in December een kindje heb gekregen in het buitenland en we het hadden gehad over bevallen in het buitenland.

Afijn veel is anders geregeld in het buitenland en het is effe zoeken terwijl je het allemaal wel weet te vinden in Nederland. Ook bepaalde spullen voor de kleine heb ik uit Nederland laten komen omdat ze hier niet te krijgen zijn, en sommige simpele dingen kan je in nederland al bij de HEMA krijgen bijvoorbeeld, niet eens bij een speciaalzaak.

Groetjes Patricia

• Bianca

Ja, ik weet het nog dat je een kindje hebt gekregen, volgens mij had jouw man mijn oproep beantwoord op dit forum, ik (en ws anderen ook) was nieuwsgierig of je toen al bevallen was en hoe het met jou en de baby ging.

Ik wil best mijn bevindingen beschrijven maar ik zou zo graag willen weten wat jullie precies willen weten: de ervaringen of juist de verschillen of een combi?