Is het kleintje al geboren? Is nu toch wel ongeveer tijd dacht ik he?
Wow goed onthouden
ja we gaan zeer binnenkort nog deze week mijn huis uit.
het is inderdaad moeilijker en ook duurder geworden dan toen we besloten te gaan maar we zetten door en maken er het beste van.
hier Nederland wordt het ook steeds duurder bussen staken zuivel staakt maar ook wat gehamsterd, ze hebben ergens wel gelijk hoor de stakers maar de bevolking is de dupe.
Mijn dochter heet ook Aisha .
hou is daar nu het klimaat warm zeker en het drinkwater ook vervuild zeker?
je mailadres staat niet openbaar anders had ik je gemailt zal de mijne anders later geven als je het leuk vind en tijd hebt als we daadwerkelijk op onze plaats van bestemming zijn ga ook een site bijhouden.
tot later salaam
gefeliciteerd , geniet maarvan zo,n kleintje. En eigenlijk ben ik WEL benieuwd hoe alles daar gaat rond bevallen, een emigratieforum gaat toch ook over verschillen tussen landen? Niet alleen maar over regeltjes en waar je het beste heen kan gaan ( of gezeur over hoe slecht NL is of hoe slecht iedereen is die gaat emigreren). Een goed verlopende bevallingis positief nieuws en dat is altijd fijn om te horen.
Meid, ik ben het helemaal met je eens.
Ik was toch wel van plan om dat te vertellen, maar ik heb iets meer tijd nodig omdat de verzorging van een kleintje (hoe lief en schattig ook) veel tijd in beslag neemt.
Enne, ik laat me echt niet koeioneren door een stelletje schreeuwers die denken dat zij kunnen bepalen wat wel en niet kan op dit forum.
En hoe is het verder met jou?
Lang niets meer van je gehoord!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?