En, Bianca?

• Sophia

Is het kleintje al geboren? Is nu toch wel ongeveer tijd dacht ik he?

• Bianca

Ja, ik ben op 14 april bevallen van een meisje en ze heet Aisha.

Bevallen in het ziekenhuis, hubbie was er godszij dank erbij en er zijn heel veel verschillen hoe men omgaat met bevallen ed dan in NL.

Maar ik zal me daar niet over uitweiden want volgens sommigen hoort dat hier niet thuis…

• aisha

gefeliciteerd en fijn dat je man erbij was/wilde zijn.

prachtige naam :)

• Patries

Hoi Bianca,

Ik wil je Als moeder van ook een dochter (en dus ben ik een belangrijk persoon:-) van harte feliciteren.

Ik ben blij dat je man erbij was en je hopelijk een goede bevalling hebt gehad.

Geniet ervan!!!!

Groetjes patricia

• Bianca

Dank je wel Patries!

En genieten doe ik zeker!

• Bianca

Dank je Aisha.

Hoe staat het met jullie plannen?

Lukt het allemaal nog?

Gaat het nog allemaal door gezien de situatie daar of valt het allemaal wel mee?

• aisha

Wow goed onthouden

ja we gaan zeer binnenkort nog deze week mijn huis uit.

het is inderdaad moeilijker en ook duurder geworden dan toen we besloten te gaan maar we zetten door en maken er het beste van.

hier Nederland wordt het ook steeds duurder bussen staken zuivel staakt maar ook wat gehamsterd, ze hebben ergens wel gelijk hoor de stakers maar de bevolking is de dupe.

Mijn dochter heet ook Aisha .

hou is daar nu het klimaat warm zeker en het drinkwater ook vervuild zeker?

je mailadres staat niet openbaar anders had ik je gemailt zal de mijne anders later geven als je het leuk vind en tijd hebt als we daadwerkelijk op onze plaats van bestemming zijn ga ook een site bijhouden.

tot later salaam

• Bianca

Ja, dat vind ik hartstikke leuk!!!!

Meld je maar weer als je op de plaats van bestemming ben, een beetje gesetteld bent. Ik zal dan mijn emailadres geven.

Vind het heel leuk om jouw te volgen, zeker in een land als Pakistan.

Voor nu heel veel sterkte en heel veel succes!!!

• henriette

gefeliciteerd , geniet maarvan zo,n kleintje. En eigenlijk ben ik WEL benieuwd hoe alles daar gaat rond bevallen, een emigratieforum gaat toch ook over verschillen tussen landen? Niet alleen maar over regeltjes en waar je het beste heen kan gaan ( of gezeur over hoe slecht NL is of hoe slecht iedereen is die gaat emigreren). Een goed verlopende bevallingis positief nieuws en dat is altijd fijn om te horen.

• Bianca

Meid, ik ben het helemaal met je eens.

Ik was toch wel van plan om dat te vertellen, maar ik heb iets meer tijd nodig omdat de verzorging van een kleintje (hoe lief en schattig ook) veel tijd in beslag neemt.

Enne, ik laat me echt niet koeioneren door een stelletje schreeuwers die denken dat zij kunnen bepalen wat wel en niet kan op dit forum.

En hoe is het verder met jou?

Lang niets meer van je gehoord!